Follower

Thursday, November 25, 2010

teguran

aku kuar petang tadi .. teman ciksu p beli barang .. kitaorang kuar dua orang jer .. aku mao cherita ini .. 








masa jalan lalu depan kedai hardware .. aku dengar ada orang cakap .. 




"kalau pakai tudung nampak rambut , baek takpayah pakai tudung dik" 








agak pedih di situ .. then , aku pk baleq , betol jugak apa laki toh cakap .. kalo pakai , pakai eloqeloq .. takbaek jugak nampak camtoh .. kan ? 
elex laa .. aku taksuka melatah .. he makes me thinking .. 
mesti korang tanya aku pakai macam mana kan ? aku in rush tadi .. aku pakai macam ni .. 


haa .. macam toh ahh .. adooi .. takpelah .. aku takmarah kan laki toh pom .. so sayang , laen kali , aku nak pakai tudung eloqeloq .. dah taknak orang tego aku dah .. malu den .. 












sekian .. 

No comments:

Post a Comment