Follower

Thursday, November 4, 2010

entah

kenapa aku suka ada warnawarni kat tulisan aku ? sebab aku suka maen dengan warna .. they make me smile .. hehe .. it makes me out of bored .. and aku suka maen dengan warna .. bole sampai berjamjam .. lucu ? tau .. tapi .. entah .. hehe .. and aku suka tengok pemandangan waktu pagi kat kolej aku .. bila bukitbukau dilitupi oleh awanawan pagi yang putih tu .. rasa nak lukis .. *padahal tak reti melukis pom .. and kalau bole aku nak lukis semua benda yang aku suka .. kan ? alangkah indah jika setiap apa yang kita lihat bole aku simpan .. keep it real and forever .. kat atas tu one of da pixa yang aku snap pagipagi ari .. thru my window .. nanti aku snap and update lagi .. aku takut .. aku takut aku da tak bole tengok bukitbukau dengan awanawan tu lagi .. sebab .. sekarang kan banyak masalah .. dengan global warming nya .. macamamcam laa .. aku takut gambar aku dah tak bole lukis dah .. masa untuk chow dulu .. (:

No comments:

Post a Comment