Follower

Sunday, November 14, 2010

keluar

kide , ako , ayack .. 




d kesempatan ini .. ku ucapkan jutaan terima kaseh kepada dua orang bodyguard saya nehh .. 


kide n ayack 



sebab , dorang dah teman sy .. *sy ? eerrkk .. sebab dorang dah teman aku g mache tadi .. ngee .. timo kaseh sep mu .. huhu .


aku bangun pagipagi lagi aini .. sebab sidia kaco aku tdo .. *urmm .. ngantop ! then , takpelah .. seems aku pom nk kuarkan aini .. 



mandi .
sejuk ! 



haha .. dah lama takmandi pagi .. sejok ah ! 
ciapciap , then p kbmall .. aku taksuka bila orang pandang o wewet aku bila aku jalan ! 
sebab , aku rasa macam ada takkene .. baju aku koyak ker ? ada comot kat pipi ker ? 



eerrgghh .. 



JANGAN PANDANG ! 




the same thing happen when i go to kedai makan kat kolej tadi .. 
aku berpayung bersama ayack .. then dorang pandang .. 
ayack , lipstik aku comot ker ? 
uh .. taksuka ito !





ha ! 
ayack n kide , len kali teman aku lagi yaa .. hehehe .. 

oh , btw .. 
aku beli baju raya tadi .. kaler ape ? 



pink kaler .. 


aww .. cute ! kehkehkeh .. 

sekian ya .. 

No comments:

Post a Comment