Follower

Thursday, November 11, 2010

segarkembali

sorry ekh kawankawan .. hehe .. dah satu hari tak update blog .. bukan malas .. tapi idea takkeluar and ditambah plop dengan last paper .. aku ada kat mana sekarang ? aku ad DIRUMAH .. 






yup .. kat umah .. hehe .. 






pagi tadi last paper untuk final sem1 ... hope sangat tak kena repeat o something yang bole membuatkan aku stress .. 






seronok .. 






y ? sebab adikadik aku baleq .. YEA ! yang grik sampai kejap lagi .. yg kuantan .. esok insyaallah .. waw ! aku suka .. sebab takla boring sangat duk umah yaa .. hehe .. tak sabar lah tunggu diorang tu .. emm .. mao cerita something .. 




lunch .. 




pegi beli nasik kat kedai yang makan nasi dalam badang tuh .. yaa .. tunggu makcik tu goreng ayam .. 




lambat ... 




then borakborak dengan temanteman .. hehe .. masa rancak borakborak tuh .. aku dengar satu suara .. dia panggil .. 






K**SE* .. *nama fb 




ye .. yang korang selalu panggil aku tuh .. then , aku turn laa .. aku ingat aku salah dengar .. tapi , bila kawan aku pandang aku , memang sah dia sebut K**SE* xd .. 






grr .. 






sape mamat tu ? kawan fb aku ? nope .. maybe .. entoh la labu .. aku mmg takkenal and tak mao kenal .. haha .. lucu pom ada .. 






*femes kudd .. hahahaha 




then , aku teros masok kolej .. makanmakan .. simpan barang .. say good bye .. salamsalam .. then , finally , IM HOME ! yeah .. 








hello mr holiday .. 

No comments:

Post a Comment