Follower

Saturday, November 27, 2010

sleepy

mengantop ohh ! asal mengantop sangat ni ? ohh lupaa .. semalam taktido .. iyaa , taktido .. aku masok bileq jam 3pagi .. then , takbole nak lelap .. aku pk macammacam .. seems semalam ada benda yang berlaku , aku jadi terfikir .. 






aku pusing kanan .. 
aku pusing kiri .. 
aku tarik selimut .. 
aku dengar lagu .. 






lama .. 








azan subuh ! 
haa ? dah subuh ? ... ohh , still takbole tido .. aku paksa mata aku untuk tutup .. aku try tido .. dah la sakit tekak .. i tot dah nak demam .. then , pukul9 , aku bangun .. takrasa mengantop pom ..  asal ni ? sebelom ni takpenah macam ni .. uhh , gosh ! 












aku bangun , cas handphone .. seems ciksu cakap nak kuar aini .. p MAHA .. 












berciap .. then keluar .. tanpa makan ok ! 
berhenti stesen minyak .. aku turun beli susu dutchlady and roti .. itu pom aku paksa makan .. sebab pk nak jalan tempat panas jap ag .. kalo tak , takdenye aku hingin .. taklapar .. 








jammed ! adoii .. duk dalam kete .. takbuad apa .. boring sangat .. he pom takbangun ag .. 










lama betol .. sabar .. 










then sampai la kami .. ramai betol orang .. aku memang taksuka tempat macam ni .. ramai orang ahh .. 






jalan ... jalan ... jalan ... and jalan lagi .. 
then , mrbunny text .. uh , thanx god ! hilang boring aku .. texting while walking .. haha .. naseb baek taklanggar sapesape .. tengok banyak benda and orang .. huhu .. tengok gelagat manusia ni , sometimes make me smile .. 










tibatiba mengantop and lapar .. 
then baleq .. mandi , makan .. rehat .. 


















sekian yaa .. 
















p/s :: nak tengok gambar ? usha fb aku .. 

No comments:

Post a Comment