Follower

Monday, November 8, 2010

happy + sad = otey lah !

would you dance if i ask u dance 
would you run and never look back 
would you cry if see im crying ?
tibatiba teringat .. bukan tibatiba .. tapi selalu ingat pada apa yang berlaku dua tahun lepas .. and aku pk , hari ni , hari yang sesuai untuk kuluahkan .. selalu kalo teringat , pendam jelah .. tapi , seems hari ni genap dua tahon , why not aku share apa yang aku rasa .. kenal dia pom dalam keadaan yang memang aku takkan kenal orang laen .. thats why aku cakap , aku taksuka delete memory aku .. aku dah takkan dapat pengalaman kenal orang macam aku kenal dia dah .. an ? biar ia jadi sejarah bagi aku dan dia .. aku pom takpasti bila akan kuberhenti cakap pasal dia .. cerita kat semua orang pasal apa yang pernah jadi antara kami .. dan , hal yang paling aku taktahu , aku taktahu bila aku akan belajar lupakan dia sepenuhnya .. sungguh indah perasaan ini .. hehe .. walaupun kami jaoh sekarang , dan kami dah tak seperti dulu , but i know , he is my inner strength .. aku dah takkan jumpa orang seperti dia .. tapi kenapa aku takleh lagi lama dengan dia ? emm , keep it as secret lah .. otey lah , aku taksedih pom .. just teringat apa yang penah jadi .. selalu lupa macammana nak lupa dia .. buat macammacam untuk lupakan dia .. tapi .. grr .. aku paksa diri aku untuk sibuk , letih , cari kawankawan .. huu .. takpelah .. perasaan sayang ini indah .. hayatilah ..  

No comments:

Post a Comment