Follower

Saturday, November 13, 2010

belibaju

aku gila baju !
aku suka sangat dengan baju ..
sekarang aku addicted 
dengan baju online .. 


baju online ?


yaa .. sebab nampak menarik and tak susahsusah kan .. 



TAPI ! 
kena la beringat .. 
beli baju online ni .. 
ada advantage and disadvantage dia jgk .. 
apa ya ?

advantage .

takpayah susahsusah nak berasakasak 
kat mall tuh .. 
kene q lagi kat kaunter .. 
oo , apaapa jelah yang 
MENYUSAHKAN .. 



disadvantage . 
taktao ag kualiti kain dia kan ..
taksure sampai ke tidok ..
and , yang paling penting , 
taktao muat ke idookk .. 
haha .. 


tapi , aku kalo dh cakap nak , nak jugak .. 
takkira !
nak jugak !
haha .. 
kalo korang online *ladies shj , 
try la ushausha page 
feveret aku nih .. 
supermodel-blogshop closet .. 


grr .. 



im addicted with it ! 


so nice and cool .. 

No comments:

Post a Comment