Follower

Thursday, November 11, 2010

hujan

HUJAN .. 
yup .. ujan kat cni .. sejok lah ! hehe .. seems like the musim tengkujuh is start .. 
*betol x tuh ?
lantaq p lahh .. taktao lah raya nanti macam mana yaa .. 
sembelih lembu atas jalan raya gamaknye .. 


ohh .. baju raya .. 
perlukah ? addooii .. aku jarang ada baju raya kalo raya haji .. y ?
sebab bukan pakai lama pom .. kalo ada tu , bonus laa .. hahaha .. bukan apa , 
tak pakai sangat pom kan .. 


ohh , darah .. 

grr .. macam mana nanti ? tapi , 
thankx god , selama ni , aku takpenah lagi 
pengsan tengok darah lembu .. oo 
even darah manusia sekalipom .. 
loya jew lah .. eerrkk ! bau yang memang 
amat DISGUSTING bagi aku .. 
tak suka itu .. 

SATE ! 
aku suka makan sate kalo raya haji .. hehehe .. 
then , buat sup kaa .. aww ! 
i loike it .. lagi , apa ya ?
emm , mesti ramai datang rumah aku nanti .. 
sebab diaorang gather untuk sembelih lembu , 
belakang umah aku .. waw ! 

usha pakwe baru laa .. hahaha .. 



NAUGHTY ! 

i love to be a naughty gal .. y ? 
sebab .. haha .. takde la .. gurau jap .. * hehe

emm , silamat hari raya semua !

No comments:

Post a Comment