Follower

Wednesday, November 3, 2010

bilarasainginkuberbicaratentanghati

berbicara tentang hati ? sesuatu yang tiada kesudahan .. huhu ..bila tibatiba otakku seperti mahu melakar satu essei yang tidak kutahu lagi sepanjang mana .. mungkin sepanjang rel kereta api pasir mas-kl ? atau hanya sepanjang jambatan kota bharu ? kita samasama tunggu dan lihat .. hehe .. hati ? perasaan ? satu hal yang semua manusia ada .. lumrah .. semulajadi .. ada manusia yang sanggup gadai nyawa demi hatinya .. perlukah ? bagi aku .. tidak .. kenapa ? entah .. tapi yang aku tahu .. sebelum aku hormati hati dan perasaan yang lain .. hatiku harus di utamakan .. egois ? mungkin .. itu aku .. mungkin ada yang lebih egois .. tidak menyatakan apa yang tersirat mengenai hatinya .. perlukah ? mungkin .. kerana sebab yang tersendiri ? huhu .. bila hati di curi .. apa akan di pulangkan ? jika kembali .. elokkah ia ? atau ? pedih .. mungkin juga bahagia .. satu pengharapan dan mungkin sinar untuk seseorang .. untuk aku ? tidak difikirkan lagi .. belom sampai masa mungkin .. aku ada satu lirik lagu yang buat aku fikir tentang hati .. dan dia .. untuk seketika .. aku ingat dia .. seketika dalam setiap hari .. always forget how and when to forget him ..


Love is all we want
Love
Love is all we need
Is all that we really want
No matter where the day goes
I know your close by
Changes in the seasons

lagu apa ? adam lambert - want .. this always remind me of love and soul .. how wonderful it is ..
perlukah kuteruskan essei ku ini ? hati .. perasaan .. love .. soul .. bagi aku .. tentang hal ini .. tiada kesudahannya .. like a drama .. persoalan yang mungkin tiada jawapan .. permulaan yang tiada kesudahan .. kebahagiaan yang tiada pengakhiran .. kesengsaraan yang mungkin seketika .. mungkin aku harus amek law .. bukan banking .. aku ada taraf jadi penulis ni .. haha .. ohh .. hati ?

No comments:

Post a Comment