Follower

Wednesday, November 3, 2010

bilarasainirasamu

yang aku maksudkan disini , bila apa aku fikir , orang laen dah bole catch up .. tak payah susahsusah aku nak explain .. setakat ini , kawanku , izzany aqila yang bole aku katakan bila rasa ini rasa mu .. aku tak payah susahsusah nak explain panjang giler nak mati .. dia dah bole tao apa aku nak cakap .. and so is she .. why ekh ? maybe kami ada instinct *betol ka eja tu ? yang sama ? huhu .. then .. begitulah kami .. da xpayah nak bagi hint apaapa kalau ada masalah .. dia dah tao .. and dia akan cakap .. citer laa .. aku jugak do the same thing .. huhu .. best la jugak .. orang pom da tao kami begitu .. and , title ini jugak ley di takrifkan s perasaan dua orang yang sama .. aku penah terbaca status kat fwen aku punya wall .. kami punyai dua jasad yang berbeza tapi hati satu hati yang sama .. huhu .. then aku terus tekan like .. aku memang xley tengok button like .. aku memang suka like .. apaapa jela .. yang aku rasa benda tu menarik minat aku .. ok2 .. tu citer fb .. xde kaitan dengan blog .. apa lagi ya ? emm .. aku sukasuki bila tengok a couple yang amatlah sweet dan dah lama bertahan .. memang aku doakan mereka kekal hingga ke perongkat yang lebih baik lah .. kahwin laa .. haa ! talk bout marriege , room8 aku da nak kawen .. kawen ? huu .. aku mulamula pom terlopong jugak .. tapi , biasala tu kan ? bagus apa ? agipom classm8 aku , kawan aku pom da brape ramai yang dah enggage .. wahh ! aku suka lah .. <3 .. hehe .. emm , aku ada cakap kat room8 aku tu , nanti kawen ajak aku .. dia cakap , mesti la .. room8 kan .. dulu aku dengar kakak kawan je yang nak kawen .. abang kawan ke .. sekarang ? kawan sendiri yang nak kawen .. lepas tu ? aku sendiri .. eh ! lambat lagi laa .. maybe 7 tahun lagi ? lambatnye .. ye , lambat laa .. aku akan make sure-kan aku ada aset aku dulu baru ley kawen .. an ? baru senang .. hehe .. kerjaya da mantap , baru ley pk sal ni .. dah sekarang calon pe takde .. nk pk wat apew ye ? *promoting .. haha .. gedik ! ..

No comments:

Post a Comment