Follower

Friday, November 12, 2010

hariyangindah

jumaat yang indah .. tapi 

MEMBOSANKAN ! 

huuu .. taktao nak buat apa dahh .. 
tdo .. bangun .. on9 .. 
aiyooo .. 

sudah kat rumah , dah takbole tengok 
bukitbukit kat kolej dah .. 
dua tiga hari sebelum ni , 
kolej asyik berkabus je .. 
maybe sebab sejok kot .. 
emm , dah sampai umah , dak takbole 
tengok dahlaa .. emm .. mesti rindu tu ! 
kawankawan pom dah chow .. 
pulang kenegeri masingmasing .. 
apa plan ku ya ? 
tunggu by baleq .. then ? haha .. 



by ? 




*just joking k .. 



takde pom la .. tengah menunggu lagi .. 
apa lagi ya ? temanteman .. 
sila la pulang cepatcepat ..
aku udah buhsan duk umah .. 
tak tao nak post apa dah kat blog .. 
sebab harihari benda sama jew .. 
nanti korang boring baca nih .. 
nak keluar ! 




nak keluar ! 



sila datang amek aku wepp .. 
now , im wondering if i can drive .. 
and get a driving license .. 


syok ! 
sebab aku kaki jalan .. haha .. 
sure taklekat umah ahh .. 
ade jew .. 


tapi .. 



aku tak keluar malam ya ..
aku nak jadi gud gal kan .. 
ngee .. 






nak keluar ! datang amek aku laa ..

No comments:

Post a Comment