Follower

Sunday, November 14, 2010

mencapub

korang tao kan apa itu mencapub ? mencapub means ..mencari publisiti = mencapub .. uhhh .. 

please ! i hate people like this .. why ?

'coz , they try their hard to attract people's attention .. 


                                      HELL - O .. 


do u think u r public figure ? eeerrrk ! jerk ! oh , please .. i do not need friends like u all laa ! kenapa aku tak
suka sangat golongan komuniti yang macam ni ? bagi aku , dorang ni ,
TTGN .. ape toh ?
 
                           TAK-TAO-GAPO-NAK .. 



dorang tak tao dorang nak apa sebenarnya .. ishh , menyusahkan betol kalo ada kawan macam ni .. orang pandang dia , sahsah pandang kita sekali an ? then , wat lawak bodoh yang tah pape .. just sebab nak usha mamat kat meja sebelah .. gurl , mamat tu dah ade awek da kudd .. tok sah susahsusah ahh .. 


             aku pantang benor kalo kedamaian ku kat tempat makan o somewhere yang aku ngah lepaklepak , di ganggu oleh betinabetina camni .. ase cam nak kick je dorang pnye ass ! .. tolong la , takde sapesape nak peduli la kalo setakat topik yang korang bual kuatnya sejaoh 15 batu tu just setakat budu naek 15 sen .. derr , agakagak ah kalo nk usha pakwe pom .. takyah wat suara macam telan mic cmtuh .. takder sape nak dengar la .. kalo laki , aku ley sabar ag .. p kalu pompuan , addooii , malu den .. kita toh pompuan .. tolom la ! kalo laki , lantaq ahh , dah memang suara dorang macam tu .. tapi , kalo pompuan ?



                                              korang ley bayang tak .. duk kedai syoksyok .. then , dorang datang la segerombolan .. mulamula wat lawak bodoh ng pakcik amek order .. pastuh gelak ramairamai .. takhabis citu , sorang bawak citer .. citer lawak yang TTGN .. huuh , gelak toh , macam nak runtoh kedai .. then , buatbuat pandang sekeliling .. kononkonon taknak ganggu orang awam .. der , gua cakap lu aa , lu punya tempayan ahh , sebijik macam enjin ford bawak sedara tiri gua .. slow ah cikit .. nak buat havoc pom , tengok tempat laa .. 


kalo kat sekolah duludulu , minahminah gedik , minahminah yang bawak bedak compact cina dalam beg jer suka wat benda camni punya bodo kat kantin o koop *koperasi .. gelak style kuda nak berak , then pandangpandang mamat hot stuff yang duk kat meja sebelah .. eeww ! korang rasa dorang nak layan sangat korang tuh ? eh u , bulu hidung keluar tuu .. baru gabra gaban .. then , buatbuat baek dengan cikgu .. ibarat cakap kawan aku , mulut manis ehem masam .. haha .. betol jugak .. menyampah .. 





kalo kat kolej aku , kalo kat fc toh , ada jew yang macamnih .. kalo kat sane , bodakbodak pompuan yang maen permainan laki uh , *ragbi .. suka sangat wat havoc kat sane .. mentangmentang baek ng senior .. 



                                                 do i care ?


jeles ? oh , please .. not my taste k baekbaek ng senior just nak nama .. 



                                                 kuno nyer .. 



aku cakap macam ni based on my experienced k .. korang takpenah rasa ag .. so , korang fun jelah dengan cara korang uh .. yg TTGN toh yaa .. huu .. aku bukan tuju kat sapesape .. just bagi opinion aku .. ok ? selesai .. korang takpuas at ? terasa ? faced me babe .. chow !

5 comments: