Follower

Monday, November 8, 2010

pesanandaritukangmasak

aku start hari aku aini dengan breakfast+lunch .. hahaha .. ciapciap , then dengan langkah bergaya , p turun bawah tunggu tenggiling .. atau bak kata abah aku , kurakura .. hahahaha .. aku bertemankan aimi and izzany mula keluar mencari makanan .. lapar laa .. p beli nasik kukus , then makan kat kedai biasa .. masa makan tu , abang tukang masak tu datang borakborak .. seems masa tu takramai sangat orang kan .. kami pom borakborak la .. dia cakap , air tangan isteri pengubat masalah keluarga .. hehe .. ye dop ? eemm , so dia pom citer la .. masa dia duk wangsamaju dulu , ada family ni nak divorce .. p laki dia takjadi .. why ? sebab laki dia duk ingat ikan siakap stim yang bini dia buat .. waw ! betapa .. ye lah , aku pom takreti nak cakap apa .. so powerful .. so , ingat ya ! kena pandai masak .. aku tanya abang tu , why tak kawen ag .. sebab he 29 already .. dia punya masak , superb beb ! dia cakap , nak simpan duit .. biar miskin untuk 10 tahon , tapi senang untuk 30 tahon .. betol jugak abang tu cakap .. usai makan , member aku naek bileq .. aku ? aku ke machang .. nak urus hal cikit .. jalan sorangsorang memang syok .. tapi , kena la bagitao sapesape .. kan jadi apaapa , sosa nanti .. ingat , jangan buat orang marah , jangan buat orang risau .. kita besar dah .. matured la .. ok ? selesai urusan , aku teros baleq .. wat apa lamalama .. so , sampai bileq .. then ? okla .. maghrib dah .. malam nanti ya ..

No comments:

Post a Comment