Follower

Monday, May 23, 2011

wonderfulday!

comel comel ku sekalian .. nak cerita nih .. hari nih boleh dikategorikan sebagai wonderful + marvelous + hilarious .. macam macam ah .. haihh .. nak tahu kenapa ? jom .. 


ok teman teman .. janji dengan dia nak keluar hari nih .. so , aku pun fikir lah .. macam mana nak keluar nih .. sape nak hantar pergi ktm kalau aku nak keluar tengah hari .. then ciksu decided , aku kena follow ayah su pergi kerja .. haiyak ! sebab tak ade sape sape nak hantar kalau keluar tengah hari .. nak call cab , tak tahu nombor plak .. then , wan kejut aku kul 600 pagi .. apa weyy ? tak dengar .. pukul 600 pagi !!!!!! haha .. tolong jangan buat muka terkejut .. gila mamai aku bangun .. then , siap siap kul 730 turun umah , menuju ke kl sentral .. p breakfast kat sane .. aku makan ape weyy ?? jom .. 



huhu .. lama giler nak mati aku melepak kat mcD uh sorang sorang okey .. yelah , while tunggu si jantung hati datang .. then , dalam jam 1000 pagi lebih , aku blah dari situ .. menuju ke mid valley .. tak der tempat laen ke ? asyik asyik mid .. memang takder .. lagipun situ senang nak pergi .. then aku pergi lepak tempat fevret .. mana lagi , mph laa ! wah wah wah .. aku memang suka baca buku free .. hihi .. dalam sejam , dia kol .. cakap dah sampai .. then , 




*sila sambung sendiri* .. takkan nak bagitahu jugak apa kami buat ? haiya ! tapi , nak bagitahu satu nih , kami layan fast five .. awesome dude ! 


thx by .. (: 




ok dah .. habes dah cerita .. sangat sangat letih tapi gumbira .. seriously ! suka sangat .. kenapa aku suka keluar kat kl dari keluar kat kb ? the reason is , sini takder kenal kenal orang ! haha .. kat kb ? wuhuuu .. maut ma !


oh , lupa nak cakap ! bawakkan cupcakes untuk dia .. he ate it and said , "emm , sedap .. " .. tak tahu lah betul tak .. kot kot sajer nak amek hati bini .. kikiki .. :P 




fin ...