Follower

Monday, May 30, 2011

petangsemua!

aik , pedehall tiba tiba petang nih ? aku dah lupa hari ke apa ? ehh , ni entry untuk petang tadi la beb .. jangan la gelabah okey .. sajer jer tadi p jalan jalan kat rumah sewa member sebelah .. opss ! pasal rumah sewa pun aku tak cerita lagi kan ? if aku tak nak cerita , aci tak ? hehe .. 


petang tadi , around 600 keluar p rumah member .. jalan kaki je pun .. then , sambil sambil tuh snap la pictures .. kan suka bab bab gambar nih .. hehe .. jom usha ?? 


alamat kami .. maaf , takboleh nak publish .. (:

3 dara pingitan .. maaf , semua TAKEN ! 

the ugly betty one .. (:


hehe .. dah ? kena pandai sesuaikan diri dah la sekarang .. kan duk luar dah , orang yang jaga kita semua dah jauh and , keselamatan diri pun kena la pandai pandai jaga .. jaga diri kita untuk orang yang sayang kita .. paham ? hehe .. 


duk rumah sewa beb .. indah khabar dari rupa .. messti siapa siapa yang tak pernah duduk rumah sewa cakap best kan ? haiyooo .. kena rasa dulu , baru cakap woo ! bajet bajet macam kahwin lah .. mesti siapa siapa yang belum kahwin cakap best kan ? aku yang belum kahwin pun fikir macam best jer kahwin nih .. kalau boleh , A.S.A.P jer nak kahwin .. hehe .. tapi , try tanya yang dah kahwin ? ape cerr ??


ok dah .. doakan untuk aku ya semua .. so aku boleh survive untuk hidup kat luar nih .. amin ..


fin ..