Follower

Sunday, May 29, 2011

kenakuat

morning semua .. currently at rumah sewa .. tengah tunggu yang lain lain sampai .. sampai awal sebab parents nak pergi kenduri kat terengganu .. haihh .. let aku back to the topic and cerita apa yang sebenarnya .. 


walau apa yang jadi lepas ni , aku kena kuat .. if aku jatuh sekalipun , aku tetap akan cuba bangkit balik .. yeah , aku tahu .. itu ambil masa yang lama .. tapi , tak apa lah , at least i have an effort on it .. kan ?


mula mula buka mata .. then cuba untuk duduk .. bila dah boleh duduk , try pulak untuk bangun .. aku cuba untuk berpaut .. if jatuh lagi , cuba lagi .. sampai lah aku boleh berdiri macam biasa .. kalau dirian aku tak lagi sekuat , segagah dulu , sekurang kurang nya aku cuba untuk teruskan hidup .. ye idokk ?? aku akan cuba berjalan walaupun terpaksa merangkak .. 


apa aku merapu nih ? well , kita tak tahu apa yang akan jadi lepas nih kan ? pelangi tak selalunya kekal indah nya itu .. sebab tuh tuhan buat pelangi tuh hadir kejap jer .. cukup lah sekadar dilihat indah nya .. bukan di nikmati sepenuhnya .. haihh .. 


rasa berat jer dalam dada .. senyum pun kelat sangat .. aku perlukan kekuatan .. kekuatan untuk hadapi semua nih , kekuatan untuk memulakan apa yang ada nih .. tapi , kalau kekuatan yang aku ada tuh dah tak ada lagi , macam mana ? how i can stand anymore ??
tolong jawab boleh tak ?






rindu dah makin parah nii .. tapi , nak buat macam mana .. belajar untuk tahan rindu nih .. kan ? kan dah cakap , KENA KUAT ! i need to be a tough girl .. kena sedia dengan apa yang akan jadi lepas nih .. jangan biarkan emosi kuasai akal .. biarkan akal sentiasa di depan .. 



apa yang aku nak , aku akan dapatkan dan pastikan ia milik aku .. aku tak nak harapan tinggal harapan .. angan angan pergi macam tuh je .. tak tak tak .. apa yang aku ada , aku akan jaga eloq eloq .. dan apa yang jadi , takkan sesekali aku lepaskan .. 


MINE 
is 
MINE ..



never be yours or others .. 






fin ..