Follower

Monday, May 2, 2011

sambungcerita

ok .. let the story rolling okey .. hehe .. entah paper jer ayat kan ? sebab laaaaaaaaaaaaaaaaaama sangat tak update this beloved blog , teerrrrrlampau banyak sangat cerita sampai taktahu nak cerita yang mana dulu , jadi blank untuk seketika .. ohh ohh ohh ..  sila refresh yaa .. uhh ! okeyy .. erm , aku macam taknak let the pictures scream for me laa .. tapi , kalau takder gambar , sah sah korang boring baca entry aku kan ? ohh GOD .. apa nak buat nih ? *bajet masalah besar* 
ok ok ! enough .. focus okey .. erm , meh kita ceghita satu persatu yaa .. 


muka before last paper .. hehe .. (:
first and foremost , aku nak ucapkan ALHAMDULILLAH sebab akhirnya , azab fianl exam dah habes .. syukur sangat sangat kan ? hadoii .. bagi aku , final nih , macam nak jawab spm .. tiap tiap sem ader spm kaa ? haaa .. macam tuh la aku rasa .. azab doww .. kalau exam kat sekolah dulu takder la aku layan sangat .. sebab bagi aku tak effect apa apa .. kita just kena struggle masa big exam .. like spm , pmr .. tapi , kalau dah besaw nih , final exam nih , dah aku anggap macam spm .. HAHA .. kenapa lak aku cakap macam nih ? haa laa .. kalau dah tak lulus , mau nya repeat .. then , bila repeat , habis mengaji pun lambat .. dah bila habis diploma lambat , sah sah degree pun akan di sambung lambat jugak .. bila sambung lambat , habis degree lambat laa .. bila lambat habis belajar , kerja pun , sah sah la lambat jugak .. bila kerja lambat .. kahwinnya bila mak oii ? tunggu umur 50 tahun ? tak larat ceq .. HAHA .. haaa , tuh la motif aku .. kenapa aku sangat sangat dan tersangat gusar dengan final exam ni haa .. hehe .. *gatai* .. ok dah .. sekarang final untuk sem nih dah habes .. kita tunggu result yaa .. so , kita holiday la sekarang ! shuka nyaaaa ....  jom usha gambar atas tuh .. 






secondly .. pasai nih .. jom kita letak gambar lagi ! aku sakit gigi la my sayangs sekalian ! for the     first time in my life woo .. sakit sangat ! huhu .. takley nak cakap .. menulis boleh .. :P






i will never go to dentist !!






nak tulis apa lagik yaa ? emm , may be malam lusa dah naek kl dah .. bersama cinta hatiku tersayang .. dan bestie forever .. hehe .. bye bye kelantan ku sayang ! kan dah cakap , nih holiday .. so , kena la guan eloq eloq .. guna sepenuh nya yaa .. ok lah .. penat betol .. zzzz time .. 








fin ..