Follower

Wednesday, May 25, 2011

thenews

hey dudes ! dah lama aku tak posting kan ? ehh , kejap .. lama ker ? my last entry was day before yesterday .. dah dua hari lahh .. haha .. bukan apa , tak ada idea lagi lahh .. lagipun , my loyal reader tak ada .. he goes to Singapore .. 



haaa , situ tu haa .. dia and family kakmimi .. dia pergi semalam , and insyaallah balik esok .. lama kott .. :( .. dah la xleyh text .. aku boleh la .. dia mahal ah .. tunggu je lah kan ? sabar sabar sabar .. sabar kan separuh daripada iman .. (: .. chill .. handphone pun dah low battery , tapi tak de mood nak cas .. haha .. RINDUITUSEKSA okey ! tapi , naseb baek semalam boleh call dia kejap .. kejap jer .. 15minit .. tapi takpe , dah boleh tido .. then , chat dengan dia kejap .. 

ohh god ! i got two news last night .. first , i can talked with him .. so happy maa ! second , pasal result aku lahh .. nak tengok ? nak tengok ? haha .. jom .. 


korang nampak tak ? nampak slip je lah kan .. semua pasal result aku , aku dah edit .. hey hey hey .. aku takkan baitahu senang senang yopp .. tapi , apa boleh aku cakap , ALHAMDULILLAH sangat amat sungguh .. gracias ya ALLAH .. suka sangat wey ! 


hurm , tahniah kepada diri sendiri .. (: .. apa lagi ekh ? wey , semalam bengang gila sangat .. blog aku takboleh bukak .. takboleh nak login .. asal ekh ? tapi , aku online pagi nih , naseb baek dah kembali macam asal .. suka ! 

aku sayang woo blog nih ! macam macam yang jadi , ader dalam nih .. nak kenal aku , senang jer .. makan lolipop and baca blog aku .. (: .. 


kepada mr.bunny , i miss u sangat sangat amat okey .. 




fin .. 

No comments:

Post a Comment