Follower

Sunday, May 1, 2011

pecahdaralagi!

ok .. dengan ini aku nak buat satu statement berani mati .. aku harap semua pembaca sabar .. dan , tolong skroll entry ini sampai anda jumpa perkataan FIN okey .. aku nak cerita .. bahawasanya .. aku pecah dara lagi !! 


ohh .. ohh .. ohh .. !! tolong tutup mulut anda itu .. tolong cover eloqeloq muka anda yang cute lagi comel itu .. pecah dara lagi ni bukannya apa .. haihh .. korang nih .. 


maknanya , aku dah start cuti laa .. yeah ! cuti sem lagi .. Mr.Holiday .. i'm coming to you .. you know that i miss you muchy bunch right ? grr .. *sila gigit jari* .. 




HAHAHAHA .. sorry , tajuk entry yang agak panas itu .. biasa laa .. kalau buat tajuk boring , sah sah korang tak nak baca kan ? alahaii .. sorry dear .. emm , apa yer ? banyak sangat aku nak menulis nih .. memandang kan dah sebulan aku takder entry baru .. so , for my latest and freshie entry nih , kena la buat tajuk gempak gempak .. kan kan kan ? baru korang curious nak baca .. 




emm , apa kata aku mandi dulu ? baru aku sambung dengan apa yang aku nak tulis lagi .. okey ? boleh sayangs ? alaa , boleh laa .. tak mandi lagi nih .. hehe .. *kantoi!




lepas kenyang makan pulut durian nanti , aku sambung lagi yaa .. baaaaaaanyak sangat cerita nih .. al-maklumlah .. sebulan tak update .. hehe .. 








fin ..