Follower

Thursday, May 5, 2011

kalaulah

kepada yang berkenaan , kalaulah kau rasa .....

~ kau takboleh nak call aku tiap tiap hari , 
~ kau takboleh tahan dengar aku duk pot pet pot pet , 
~ kau takboleh cakap kau sayang aku depan depan , dan banyak kali , 
~ kau takboleh nak cool kan aku bila aku marah , 
~ kau takboleh nak pujuk aku bila aku merajuk , 
~ kau takboleh nak buat AKU NANGIS sebab kau , 
~ kau takboleh nak pandang aku lama lama , 
~ kau takboleh nak puji aku depan depan aku , 
~ kau takboleh dengar cakap aku , 
~ kau takboleh marah aku bila aku keluar malam , 
~ kau takboleh nak jealous bila aku dengan orang laen , 
~ kau takboleh takut sebab akan kehilangan aku , 
~ kau takboleh buat aku stick dengan kau seorang , 
~ kau takboleh buat aku merayu supaya jangan tinggalkan aku , 
~ kau takboleh buat aku takpuas tengok muka kau , 
~ kau takboleh nak nangis sebab aku , 
~ kau takboleh nak tahan dengan baran aku , 
~ kau takboleh nak layan manja aku , 
~ kau takboleh nak teman aku malam malam bila aku nak kau , 
~ kau takboleh nak hargai aku , 
~ kau takboleh nak setia dengan aku , 
~ kau takboleh buat aku cair dengan kau , 
~ kau takboleh nak terima salah aku ,  
~ kau takboleh bagi aku peluang kedua if aku salah , 
~ kau takboleh buat aku senyum sorang sorang if baca text kau , 
~ kau takboleh buat aku taksabar jumpa kau , 
~ kau takboleh suka aku even aku pakai selipar jepun , 
~ kau takboleh tengok if aku tak make-up , 
~ kau takboleh buat aku nak kau tiap tiap hari , 
~ kau takboleh buat aku rindu kau , 

dan yang paling penting , 


~ kau takboleh nak sayang aku macam dia buat ..........


so , aku nasihatkan kau , BACK OFF .. jangan try try nak minat aku , even usha aku kalau kau takboleh nak buat benda benda kat atas tuh .. nak termuntah aku kalau benda macam tuh pun kau takboleh buat .. okey ? jangan maen dengan api bak kata orang tua tua .. bahaya .. makan diri nanti .. ingat tuh .. tuh baru sebahagian .. okey ? 




fin ..