Follower

Tuesday, May 17, 2011

jagamulut!

urghh ! tetiba rasa semua benda tak kena .. tetiba rasa semua benda is blocking me ! ni rasa macam ringan jer mulut nak sebut benda benda haram nih .. ops ops ops ! sabar koksey sabar .. bila dah turun naek macam nih , ader jer benda takkena .. dan diperlukan untuk mensharutt untuk puaskan hati .. haha .. is it needed ? 


habestuh ? ermm , aku pernah dengar , kita perlukan berapa puluh reason entah untuk marah seseorang .. atau dengan kata laen , untuk marah laa .. ingat senang senang ke kalau nak marah orang ? bagi aku , if aku nak marah , aku akan pertimbangkan benda benda nih ..


1 ~ kenapa aku nak marah ?
2 ~ PERLU ker aku nak marah ?
3 ~ keadaan masa tuh ..
4 ~ siapa aku nak marah .. 


tu akulah .. kalau korang , aku taktahu .. hehe .. sometimes memula aku akan rasa macam nak marah giler giler .. rasa nak pecah kan jer muka orang tuh .. then bila di fikirkan balik , alahai , reason budak budak kott .. buat apa aku nak marah ? nak jadi budak budak jugak ? 


so , salah satu benda aku buat nak hilangkan marah aku , aku mensharutt jer .. ! haha .. slow slow la .. jangan bagi orang dengar .. aku sebut jer .. shial ker , colako ker , apa apa je lar .. then , duk diam diam tengok tv or online .. simple right ? 


rasanya takperlu lah nak tumbuk tumbuk orang kalau aku marah .. buat sakit tangan aku yang lembut lagi mulus nih je .. haha .. bodoh gila shial kalao nak marah just nak puaskan hati kita .. haha .. so , better ..._
                                                                              _
                                                                             _
                                                                             _
                                                                             _
                                                                             _


shut up sudaa !




fin ...