Follower

Saturday, May 28, 2011

new

starting tomorrow , my new life will begin .. new life ker ? banyak lah hang new life koksey .. new sem jer pun .. huhu .. ok ok .. aku betulkan balik .. new semester dah start dahh .. memang dah perangai aku , bila nak start jer sem baru , mula la macam budak budak .. ini tak kena , itu tak kena .. haihh .. 


new sem , 
new environment , 
new roommates , 
new friends *maybe* ,
new fashion , 
just ..
OLD boyfie .. 
hehe .. 


apa ya nak merapu malam nih ? alahai .. malam nih macam tak ramai jer yang meng-online-kan diri diri mereka .. sebab bola punya pasal la nih .. memula , kelantan lawan pahang .. tapi , yang orang duk tunggu , ni haa .. 








lagi penting dari online .. haha .. MU vs BARCA .. sape tak nak tengok tokk .. best nih .. aku pun minat .. dah orang tuh minat barca , so nak tak nak kena la amek mu .. huhu .. mu , tolong la menang okeyhh .. tak nak kalahh .. hehe .. 


ohh , i'm seeking for my new spirit maa .. tolong lah sape sape bagi spirit kat aku .. MALAS gila kott nak masuk belajar balik .. apa boleh aku cakap , jasad jer ada kat sini .. semua soul aku , fikiran aku , hati aku , still dia pegang .. tak bagi aku bawak balik .. 


*by , bak balik !!




last but not least , MU , tolong lah menang ekhhh ... hehe 




fin ..