Follower

Saturday, December 4, 2010

wakaka

da lama la takupdate .. adoi , bukan bz ea .. saje malas .. sebab my loyal reader dah takde .. masok study maa .. toh malas toh ..tapi , tadi aku kuar .. ya , aku tao aku salah .. sebab kuar malam .. tapi , niat nak drive thru jer .. sekali lepak sane .. ciap makanmakan , then p plop csha .. by , i mintak maaf .. 






emm , btw .. sebelom toh aku p teman ayahsu n ciksu beli baju untuk kembar .. hehe .. comel lah kedai barangbarang baby nehh .. geramm den .. haha .. untuk majlis kaklong esok laa .. ciksu cari baju baru untuk budakbudak toh .. 


by , ada rupa jadi bini u tak ? haha .. love u !






after that , teros rojer p umah makngah .. sampai sane jew , perot teros menyanyi .. lapar uh ! 2 laa , tadi masa orang ajak makan , tanak , gedik ! sekarang kan lapar .. then aku ajak sepupu aku p mcD ... ingat nak p 3orang jaa .. sekali meriah dow .. tujuh orang ! haha .. lepaklepak mcD , then dorang kempunan csha plop .. korang nehh .. cubit kang ! aku da pk pasal dia dah .. aku tao ah dia marah nanti .. huuh , lemah semangat ..



so , kami p andalus .. csha lah korang .. aku ? no , thankx .. huhu ..
asap rokok pom aku bole demam 3 ari .. ni nak suh aku try csha ?
takmaotakmao ..





amek hang .. berkebok .. muka taknampak .. barbican kat depan .. haha .. 



aku surrender ah rokok ker , csha ker .. no lahh .. korang jelah layan .. haha
.. for him , i minta maaf .. i tao i salah .. i sayang u ..






sekian .. 





No comments:

Post a Comment