Follower

Monday, December 27, 2010

isaid

aku belah kiri , BAD GIRL ! 




bukan ker aku da pesan arituh ? 
jangan cabar aku jadi bad girl .. 
sabar aku pom ada batas ok ! 
jangan paksa aku buat benda yang aku sendiri taksuka .. 
jangan paksa aku jadi macam dulu ..





tapi ! 






kau dah paksa aku .. 
kau start semua ni baleq .. 
dulu ok ok jew kan .. 
kau bawak jalan kau .. 
aku bawak jalan aku .. 





aku ciap mintak maaf personal ag dengan kau .. 
tapi kau ego .. kau takbagi respond .. 
tak habes dengan tuh , 
aku buat kenyataan maaf aku kat blog aku ni .. 
tapi kau macam tuh jugak .. 





so , sekarang sape yang suffer ? 
kau jugak .. 
HELL-O , aku memang tader mase 
nak layan kau punya game .. 
kau punya ego .. 
kau punya perangai yang childish tuh .. 





aku memang tader mase untuk 
semua yang nonsense tuh ..  
tapi kau macam da start baleq ,
so aku tak bole buat apa laa .. 





aku kesian giler tengok kau .. 
mase aku minta maaf aituh , kau teros sumpah seranah aku , 
aku rasa kau takperlu buat semua nih .. 
haha .. kelakar .. 




sumpah kesian tengok kau ! 
wey , kalo tak puas hati , 
asal kau tak face jew aku teros ? 
aku ade kat KELANTAN sekarang kot .. 





nak tampar aku ?
go on babe .. sebab aku tahu aku salah .. 
so , aku terima jew kau nak buat apa .. 






tapi , kalau dah sampai tahap macam ni , 
ni bukan tahap tak puas hati dah .. 
ni tahap nak musnahkan hidup orang !





ingat ok , kau start semua ni baleq .. 
so , jangan nak blame aku kalo 
ade apeape yang jadi kat kau pasnih .. 
or , hidup kau suffer lagih lepas nih .. 




ke kau nak tunjuk kau tuh 
CINDERELLA



and aku ? 
the-evil-step-mother ?




hahahahaha .. 
kau nak macam tuh ? 
ok .. 
aku akan tunaikan .. 








so , again .. aku nak cakap .. 
aku DAH pesan aituh .. 
JANGAN PAKSA aku jadi BAD GIRL .. 





tapi kau dah buat ..
kau degil ..  
so , nak taknak ..








I AM SO SORRY my 'dear' .. 








ok ? 









i am a bad girl .. 
bad girl have 
bad thinking .. 
and .. 
do bad things .. 



















fin .. 

No comments:

Post a Comment