Follower

Sunday, December 26, 2010

atlast

ok semua .. aku da sampai .. kelantan ok ! ohh goshh .. setelah memang malas gila nak mati nak packing , semuasemua semalam , at last aku da sampai umah .. 






emm , korang penah tak , dalam satu hari , korang ase hazzy gila .. dengan kata laen , 
rase serabut .. sangatsangat .. 
rase semua benda cam sial .. 
rase cam nak terjun bangunan .. 
rase TAK SEDAP HATI .. 






penah kan ? kan ? 






itu yang aku rasa semalam .. ugghh ! aku pom tak tahu kenapa .. p sumpah ! ase malas giler nak baleq qlatey .. y ni koksey ? u have to laaa .. adehhh .. 






ok , bas aku kul malam830 ..  bila aku start packing ? kul petang630 ok ! ulang suara , petang 630 .. sebelom tuh , cik ma memang da bape kali suh aku pack .. sebab MALAS , aku takbuat .. then , ciap pack , baru aku mandi .. ciapciap semua .. naseb baeb pack kejap jew .. 






ok , then sampai kat stesen bas .. ramai plop orang nyer ! uhh .. kol mrbunny , tak angkat .. tdo kot .. then masa duk tunggutunggu tuh , duk bualbual dulu ng cikma , kak iqa , n kak ilah .. ok , bas sampai .. 






naek , book tempat .. tepi tingkap ok ! senang nak lentoq .. haha .. salamsalam .. say good bye semua .. then tengok phone .. by kol .. kol by baleq .. cakap da naek bas .. he asked me .. y saru jew aini ? aku pom taktahu nak jawab ape laa .. kenapa ?




mungkin sebab aku benci nak masok kolej baleq ? aku bukan taknak belajar .. aku nak .. just aku taknak duk kolej tuh lagi .. maybe aku lagi rela berulang ker , duk luar kew .. ke sebab aku ase jaoh dari dia ? entah laa .. macammacam laa .. 






ni ade scene yang buat aku bengang gile naek bas malam tadi .. ok , aku duk tepi tingkap .. kira side driver laa .. belakang aku , lelaki .. pakai baju pink .. sebelom tuh aku da suruh dia tolong tengokkan lappy aku .. while aku turun salamsalam tadi .. ok laa .. 






yang aku herannye .. kenapa dia letak tangan dia kat kerusi aku ? kira sebelah tingkap uh , cam ade ruang cikit an ? ke dia tido kepala letak kat belakang seat aku ? memang aku tak paham .. aku yang memang da tak ok sangat ni , aku snap pic tangan dia .. aku send kat mrbunny .. bodo giler ! 






bukan sekali taw ! berkalikali .. sampai kalo aku nak lentoq pom , aku kena make sure kan kepala or something takkena dia punya tangan .. cam sial je kan ? aii .. geram betol aku ! 








ok , then duk atas bas uh , duk texting ng him jugak .. cam best jew .. lastlast aku lentoq .. p aku bangun , aku kol dia .. rindu maaa .. haha .. text lagih .. dia plop lentoq .. aisehh .. sampai kb .. abah amek .. sampai umah , adik aku plop duk dalam bilik .. ase cam nyaman giler jew pagi ni kan ? aku ngantop la ngok ! huuhh .. protesprotes .. tapew , jap ag nak kuar plop .. ! uhhh .. 



ni tangan jantan uh .. dekat giler ng aku !





fin ....

No comments:

Post a Comment