Follower

Saturday, December 11, 2010

mywishlist

ohh .. dah taklame lagih dah nak bukak sekolah baleq dah .. *masok kolej laa .. adooii , malas pom ade .. p bila aku pikirkan misi aku untuk sem depan , aku paksa gagah kan hatiku untuk kembalikan semangat aku .. biar membara and melimpah ruah kembali .. uhh ! aku NAK fight dengan dia ! 
seems like my pointer takmembanggakan sangat .. so , aku kene lakukan something untuk masa depan aku laa .. sape nak bagi mini cooper freefree kalo bukan aku sendiri yang beli ? and takde sapesape nak belikan banglo untuk umi and abah kalo bukan aku .. 






so ... nak tak nak tak nak .. = NAK , aku kena la usaha sendiri untuk itu semua .. aku taknak orang laen gantikan zeti aziz .. aku akan pastikan orang itu adalah AKU ! 






iyaa .. i know that .. memang impian aku tinggi .. hidup kena ada impian sayang .. baru kita ada jalan and usaha ke arah itu .. baru ada matlamat dalam hidup .. aku taknak hidup yang tunggang langgang taktahu apa .. 






so , my wishing list are ... 






1. aku nak habeskan belajar aku ke tahap yang paling tinggi .. 
2. pastikan aku capai citacita aku .. 
3. make my parents proud and make them happy .. 
4. adeqadeq aku , aku akan pastikan dorang dapat the best life !
5. aku nak beli apa yang aku nak , use MY OWN money .. 
6. hantar umi , abah , wan pegi haji .. amin .. 
7. aku nak habeskan hidup aku dengan orang yang cinta aku and of course aku love him muchy .. 





itu maybe sebahagian yang aku ingat .. haha .. aku pom takingat ape yang aku duk wish-kan .. 
hum .. aku nak Mr.Bunny tao , aku sayang dia .. 
sungguh ! 
aku sayang dia .. 






fin ... 

No comments:

Post a Comment