Follower

Monday, December 13, 2010

ladiesday

waahh ... ladies day .. haha .. ok ... cheriteranya bermula dah lama dah .. janji dengan aif , roommate aku nak kuar .. planplan , cancel .. so , semalam plan ag .. then memula she told me taksure ag .. sebab she kena jaga umah .. so aku pom tak mengharap sangat la nak kuar semalam .. lepas calling2 my dear pengarang jantung hatiku , aku on9 .. duk syoksyok on9 , she called , cakap dah sampai mid valley ! 






omg ! 








aku makan nye tak .. mandi memang tak lagi ahh .. ohh ! ok , stay calm .. mase tuh da pukul 12 something .. huahuahua .. anak dara anak dara .. 








ok , fine .. amek langkah tenang tapi pantas .. huhu .. 










mandi .. berciap .. and , da zohor pom .. after zohor , rojer p ktm sungai buloh .. amek train dari c2 .. baek punya ! sorangsorang ok !










and , mase nak beli tiket kat kaunter , *malas guna machine yang entah apaapa tuh .. ada la segerombolan lelaki and pompuan nih .. memula sekor pompuan ni duk beli tiket .. then datang la 'kawankawan' laki dia , selitselit , tengoktengok dah beli tiket ... means , diaorang potong Q aku .. 










chanteq punya ! 










aku da buat muka dah .. uh ! benci aku .. and , what a shocked , diaorang from KELANTAN .. grr ! malu aku jew ! naseb baek tader orang dalam train .. aku amek port bajetbajet kalo terlentoq pom best .. haha .. memandangkan malam sebelom tuh tido pukul3 something or maybe almost 4 , so memang mengantop tahap gaban ahh .. no hal la ! 








hah ? asal duk couch ni ? korang tau tak budakbudak potong Q aku tadi duduk sama couch ng aku ? then buat bising , gelak ramairamai .. eee ! pastoh , yang paling taley blah , duk kapelkapel .. 










jeles ? sape ? aku ? ee , no thanks .. langsung takjeles .. aku pandang diaorang uh , takubah cam budakbudak yang baru kenal dunia kapel .. ee , tolong laa .. tak matured langsong .. so , aku kuarkan earphone , dengar lagu .. haha .. 






hentian seterusnya .. 






masok la genggeng bangface ni .. eee , so smelloo .. haha .. other word for BUSUK .. uhh , lemas aku .. ! sampai kl sentral , aku kuar , p tukar couch laen .. eeww ! 








ok , dah sampai ! adehh , ramai kot orang .. ye ah , sunday kan .. nak jumpa she plop satu hal .. dalam orang ramairamai ni .. pening den ! cari punya cari .. tibatiba .. 








u ! yeah .. kami da jumpa .. hehe .. so , pegi la mcD .. lunch+breakfast kat c2 .. haha .. HELL-o .. bole tak ..








JANGAN PANDANG ! aku nak makan doe .. memang cilakak ahh .. nak makan pom sosa .. lantaq p ahh .. aku lapar .. aku nak makan .. makan .. cakap .. makan .. cakap .. haha .. so then , shopping time ! 












pegi usha baju .. handbag .. kasut .. biasa la .. ladies kan .. takkan nak usha awek kot .. 










oh ! by text .. cakap da naek bas .. so , texting + walking laa .. hehe .. love u syg ! 








sy suka kasut itu tapi sy tak suka beg itu .. then , sy beli baju itu .. 








jalanjalan .. jalan .. texting .. jalan .. chatting with her .. texting .. 








oh gosh ! battery phone low .. then , empty teros .. what shud i do ? how nak kol ciksu nanti ? lantaq ahh .. simpan dulu .. then , baleq .. ramai nye orang ? biaselaa .. 








masok train , bukak nset , tak boley .. then , bukak battery , agakagak dah lame duk kat luar , on baleq , thx god .. bole .. amek no phone ciksu .. then , kol pakai public .. hoho .. 








otw baleq uh , beli plop kfc .. haha .. takmakan nasik pom semalam .. gemok suda ! adeehh .. then sampai umah .. 






tolong jangan jeles dengan kami .. wahaha ..



fin ... 

No comments:

Post a Comment