Follower

Thursday, December 30, 2010

bajukurung

wahh .. taklame da new year laa .. 2011 .. humm .. bagi aku , new year ni , tader ape laa .. 
kalo korang kater new year ni permulaan hidup baru , bagi aku , kalo nak berubah tuh , tak perlu tunggu new year .. bilabila masa bole maa .. lagipom , takpayah la susahsusah nak sambut new year , kalo korang still da same ! hukhuk .. new year islam takmao sambut plop ? 












adeehhh .. seeloknya , itu yang kita sambut .. as a muslim laa .. kalo yang bukan muslim tuh , belakang kira kan .. 










kalo korang nak berubah tuh , pastikan ianya berterusan .. jangan la sekerat jalan jer .. kan kan kan ? humm .. apa aku nak tulis ni ? tajuk pasal baju kurung .. apa yang merapu sampai new year ? hoho .. 










ok lah .. act , entry aku kali ni , aku nak cakap azam tahun baru aku .. emmm .. wahh .. semangat .. mesti ! 










azam aku , aku nak p kelas untuk next sem , aku nak pakai baju kurung ! 
















ohh .. my ... lady ... 














ngee .. salah ya ? huhu .. apa korang ingat kuno ker ? sweet laa .. hehe .. aku pom suka tengok orang pompuan pakai baju kurung .. so ? 












aminn .. aku harap uh .. aku taknak sekerat jalan jer .. hehe .. 






by , tengok ni sayang .. sweet je kan ?




























fin .. 

No comments:

Post a Comment