Follower

Monday, December 27, 2010

kenapa?

aku baru bangun .. 
aku tido after maghrib tadi .. 
tuh pom tido dalam kegeraman .. 
geram kenapa ? 



biarlahh .. tak perlu aku hebohkan .. 



then he text me .. 
aku balas .. 
dia tengok avatar .. 
aku mengantop .. 
aku tido .. 
dia layan citer .. 



bangun .. 



aku call dia .. 
aku rindu dia .. 



dia suh aku tido .. 
weird .. 
kenapa suh aku tido ? 



ok , aku letak phone ..
then aku text dia .. 
i said , i miss him .. 




tak reply .. 




aku text lagi .. 
tanya if dia ada marah aku .. 



ok , dia reply .. 
he said .. 
there is something bothering him .. 
ohh , no wonder la 
aku rasa pelik tadi .. 
betol apa yang aku rasa .. 
there is something tonight .. 




tapi apa ?
aku hazzy .. so , same like him .. 
tapi , apa yang kami pk sekarang ?






uhh .. 
*sigh .. =_= 







fin ..  

No comments:

Post a Comment