Follower

Thursday, December 30, 2010

morning!





good morning semua ! 
waaahhh , koksey bangun awal hari ni .. huhu .. 
record record .. 
hell-0 ! i memang bagus ok !
memang selalu bangun awal , takheboh kat cni jek .. 
ngehngehngeh .. cam bagusbagus jew .. 










ok laa .. aku admit .. 
bangun awal sebab dia ok .. 
aku bangun semayang subuh .. then , wake him up .. 
haa .. da ngaku kan tuh .. 












orang tua cakap , bangun awal 
MURAH REZEKI .. aiyo ! betol ka ?
apa yang murah nye ?
depan pintu bilik ade duit satu guni ?
koksey ! ye , ape ?
tak habeshabes dengan duit !
opss , sorry .. 










murah rezeki ni , bukan tertakluk kepada duit je ok !
heee .. yela yela .. biseng !
emm , mana tawuh , ada luck kaa .. 
jumpa putera siam ka .. 
eh , sorry by .. 
*dop ceyy ! nak u je .. 











sekarang ni , jam pagi759 .. huhu .. 
aku teringat masa kat besut dulu .. 
aku suka bangun awal .. *pergh !
ok ok .. aku betolkan baleq .. 
aku suka bangun di pagi hari .. 
*awal ke lewat belakang kira ..
bangun untuk p kelas laa .. 
then , duk kat beranda tuh , tengok sunshine .. 











oh ... my .... GOD .. !














hoho .. kenapakah ? 
beb , wa cakap lu , scene sunshine and sunrise 
kat besut , the best scene eva maaa ! 
chanteq gila ! sumpah ! 
tuh satu je pasal besut yang aku suka .. 










aku rendoo itu ! lawa doe ! 
and , kalo kat mache , agak r .. 
p takley lawan sane .. 










haaa , aku penah ingat , pak homeroom kitorang , 
along .. 
penah bawak kamikami pegi tengok sunshine kat tok bali .. 
after solat subuh , jam pagi630 
kami da pegi sane .. 











ya allah .. betolbetol jam pagi723 .. 
aku tengok sunshine tuh .. 
waahhh .. aku tengok jew .. 
tergamam ..
terkesima .. 
terpegun .. 
terduduk .. 
ter ter ter .. 
ahhhh , banyak la kau punye ter koksey !
huhu .. mase ni , aku f4 .. 
*6t kita pg ya by ? hoho .. 














emm , so hari ni .. bangun awal , dengan hujan sepoisepoi bahasa nya .. 
what-to-do ? emm .. 
nanti jap nak pk .. 
kalo aku pk , kena tutup mata , duk atas katil , tarik selimut .. 
haha .. 











good morning !















fin .. 





No comments:

Post a Comment