Follower

Saturday, December 25, 2010

lastnite

uhhh .. ngantop nye .. sangat ! nak tido ag , p ase cam da malas nak tido .. ni semua , semalam punya pasal la ni .. adehh .. ok ok .. meh nak citer .. 






malam tadi kan .. 






aku dengan sepupu aku , kak iqa macam mengidam mcD je .. *sokmo !
thrn kitaorang decide la nak kuar .. ingat nak cari tempat lepaklepak .. so , aku suggest la p i-city .. ok .. mandi .. ciapciap .. masa tuh pom almost 10 ok ! 






sebelom tuh , cikma ade cakap , orang atas ade bagi rendang and pulut .. seems like cikma da tanak makan , so kami bawak laa .. dengan maruku sekali .. hoho .. da macam nak p picnic daa .. 






ok , we start our journey to i-city now .. oh , lupa ! sebelom tuh , stop jap kat 7e .. beli lolipop .. ngee .. ok , jom .. and , mase sampai tol , paje , sepupu kami sorang ag kol .. cakap ade kat mane .. naseb bek dekat lagi .. so , u-turn .. p amek dia .. 




emm , dia suggestkan kitaorang p putrajaya .. ok .. jom ! adehh , jammed laa .. emm , masengmaseng lapaq actually .. so . call pak sedara .. ape guna ade pak sedare kalo tak bole tolong ? kan ayah die ? huhu .. sebab dia ade kedai makan kat putra heights tuh .. kitaorang p la sane .. 






sampai sane dalam kul12 something .. makanmakan .. aku order ladna .. eeww ! taksuka la rasa dia .. and , aku takhabes .. duk citu lama gak .. ciap bole webcam ng bestie ag .. hehe .. so , dalam kul1 lebey , kitaorang gerak p amek camera paje kat umah sewa dia .. kat mane entah .. 








then , off to putrajaya la babe ! ohhh , kami stop kat jambatan dia .. kuarkan camera .. smile .. ok ! snap ! hehe .. i loike .. mase tuh dah dalam kul3 .. aiyoo .. ade jer orang nyer .. snap snap snap .. 6t la aku upload kan .. hehe .. 






then , round putrajaya uh .. macam nak p minum , p paje n kak iqa da macam zombie , mengantop tahap gaban , so , kitaorang decided , baleq laa .. 






kami sampai umah almost 4am .. waaa , lapaq ! aku bukak baleq bekal kami tadi , aku makan .. cucicuci muka .. jangan tido dengan make up yaa .. rosak muka .. then , masok bilik , tengok kak iqa duk online .. macam tergugat je iman aku an .. 






aku online , duk komenkomen dengan bestie sorang ag , yayah aka quyah aka sarah .. upload gambar web cam .. and , macam mengantop je ni .. kul 523am , aku tido .. 
huhu .. waa .. thx my dear .. paje n kak iqa .. memang tak penah bored la kuar ng korang ! tapi , kalo cukup orang , ade ciksu and kak ilah , sure ag gempak an ? next time laa .. 






best sangat .. tocei .. tocei .. 














fin .. 

No comments:

Post a Comment