Follower

Friday, December 31, 2010

2010

memandangkan hari ni 31122010 , so aku rase cam kena jew aku buat entry ni .. jom kita review apa yang berlaku sepanjang 2010 ni yaa .. untuk aku jelaa .. ok .. jom .. 












januari
takde ape sangat ..
currently ader kat kl mase ni .. 
umi awalawal dah post aku mai cni ..
mase krismas ag .. hoho .. 
macammacam aku alami .. 
best .. rindu .. stress .. macammacam ahh .. 
duk umah orang kan .. 







februari .. mac .. 
mase ni ker kuar result ? 
aku pom takingat laa .. haha .. 
tapi , for sure , umi and abah yang p amek result aku .. 
sadiss ooo .. haha 
orang laen melompatlompat .. 
aku ? abah kol jew .. 
naseb beak ok .. kalo tak , kawen maa .. haha .. 








april .. 
bulan yang agak serabai .. 
macammacam result kuar .. 
juga agak down .. sebab matrik first intake aku takdapat .. 
ohh .. my .. lady .. 
emm .. memang down gila nak mati ahh .. 
then result upu .. 
aku dapat .. 
huuh , alhamdulillah .. 









mei .. 
ade mase sebulan sebelom daftar belajar baleq .. 
ake amek keputusan baleq .. 
aku baleq .. 
waaaahh , zaman kegemilangan aku and besty , chah .. 
seluruh pelosok kelantan kami pegi .. haha .. 
tolong ma chah kat kantin .. kat tempat buat lesen .. 
pegi penang .. umah abang dia .. hoho .. 
sakan jalan noo .. 











jun .. 
dah taklame nak belajar baleq .. 
wahh , sampai mase .. belajar .. 
tader ape yang menarik .. 
konflik jiwa pom takstart lagik .. haha .. 








julai .. ogos .. september .. 








oktober .. 
wahh , final maa .. amek kau ! 










november .. 
ni yang aku paling suka .. 
aku n mr.bunny ! 
how .. when .. 
let we keep it as secret laa .. haha ..
by sambung belajar .. hoho ..  









december .. 
cuticuti .. ke kl .. 













nothing interesting .. 
kalo ader pom , takkan nak publish .. 
let aku jew yang tawuh .. 
























fin .. 

No comments:

Post a Comment