Follower

Monday, February 14, 2011

teringin

haishh .. bila dah malam macam ni , mula la nak melalut nyer .. malam ni nak cakap pasal apa yang aku ingin buat laa .. actually , aku suka sangat amek gambar .. ngeh3 .. jangan la gelak .. bukan apa .. i like its art .. so , artistic .. chomel sangat kan ?  luckily , my cousin have a camera that can capture better image .. so , if  i  am at kl , we will go anywhere for a photoshoot .. hehe .. bila lagik nak jadi model sambilan kan ? hehe .. so , if ader kawankawan aku yang memang in this field , memang aku amek advantage ahh .. oitoitoit ! jangan pk bukanbukan yaa .. just nak belajar how to capture a better image and , how to use that camera .. hehe .. satu lagik , insyaallah if ader rezeki , aku nak beli camera macam tuh satu .. if laa .. suka sangat !
teringin nak duk dalam ni and , klik klik klik !

can i get like this one ?










dan , masa ni jugak la aku rindu sangat nak buat benda yang aku suka sangat tapi aku tinggalkan lama dah .. that is , hockey .. i love it .. aku rindu itu sangatsangat .. selalu berangan nak maen hoki lagi .. dengan kawankawan shukaduka ku .. adehh .. bila bole pegang stick hockey lagi yaa ? nak sangat woo .. rindurindu !








aku rindu ini .. :( 








ok laahh .. aku tahu , apa yang aku nak , pasti boleh .. so kalo bukan sekarang .. insyaallah akan datang .. hehe .. 














fin .. 

No comments:

Post a Comment