Follower

Sunday, February 27, 2011

humanmakesmistake

human makes mistake .. sentences yang selalu kita dengar dan akan kita dengar selalu .. pening ? tolong pahamkan dengan sendiri yaa .. humm , dua tiga hari nih , hazzy ckit .. selalu jew ader yang tak kena .. kenapa ekh ? 




itu pasal tuhan bagi kita akal .. untuk kita fikir siapa kita .. untuk kita muhasabah diri .. sometimes , memang kita akan buat silap .. dengan orang di sekeliling kita .. if kita tak pandai handle , habes laa .. so , cerdik ke tak kita , belajar bertingkattingkat ke kita , bodoh berlapislapis ke kita , tuh semua belakang kira .. yang penting , bila kita di uji , kita dapat dugaan , we know what the best way to handle it ! yeah ! kadangkadang , orang yang ilmu setinggi gunung pom , belom tentu bole handle masalah serendah daratan .. 




kadangkadang , masalah tuh di datang kan kepada kita untuk kita sedar .. dah sejauh mana kita hanyut .. dah setinggi mana ego kita .. dah selama mana kita tinggal kehidupan kita yang dulu .. dengan itu , kita kena kembali kepada siapa kit sebelom neh .. perubaha itu memang perlu .. tapi , bila kita dah berubah , tapi perubahan itu tak menyenangkan orang kat sekeliling kita , tolong la berhenti ! 




ade banyak cara lagi untuk berubah .. for me , i;m glad do something i have did .. aku suka bila aku buat something yang dah lama aku tinggalkan , dan orang tuh senang dengan apa yang aku penah buat tuh .. 




relax .. its what i find ... XD 
aku suka ayat nie .. ~ fikir laa .. tak perlu nak bagitahu satusatu .. ~ he totally change who i am .. the way i'm thinking .. the behavior of me .. the way i'm look at something ..  




we shud back to origin and starts back what we have left behind before .. maafkan aku bila aku sedar .. sedarkan aku bila aku hanyut .. 










fin .... 

No comments:

Post a Comment