Follower

Friday, February 4, 2011

alhamdulillah

alhamdulillah .. before that , GOOD MORNING ! hoho .. even tdo sebuh tadi , bole plop bangun awal ? ye idokk ? ngee .. after memang dah berkurun aku tak menulis .. alhamdulillah .. semangat , inspirasi , ilham , idea tuh datang baleq .. so , jari aku mula menari lagih .. menari .. menari .. dan insyaallah akan terus menari .. sebab aku tahu .. aku bukan duk sorangsorang atas dunia nih .. 




aku ada kamu , dia , mereka , dan anda .. (: .. aku ada sesuatu yang perlu aku hebahkan .. yang aku rasa senang untuk luah dan kongsi bersama .. 






sebelum tuh ... 





 
   let the world see u r smiling .. tak salah kalau kita senyum kan ? hehe .. senyum itu sedekah .. ok my sayangs .. macam yang aku janji sebelom ni , aku nak tulis kenapa itu semua tuh kan ? 


1~ kenapa aku tulis status macam tuh ? tuh sebab aku dapat tahu orang ambil hak aku tanpa pengetahuan aku .. tapi , bila di selidik balik , ALHAMDULILLAH .. orang tuh tak amek pom sebenarnya .. so peeps , beware with your strangers in your fb .. they might be sapesape pom .. okey ?



2~ masa tuh memang kami delete acc .. dia yang suruh .. 


he :: delete la fb tuh ..
me :: hah ? betol ? 
he :: betol laa .. delete i punya sekali ..
me :: takper ker ni ?
he :: takper .. asal u ade ng i .. 

ya allah .. kenapa la u ni sweet sangat wahai kekasih hatiku ? haishh .. *gedik* tapi , lastlast dia gak yang activekan kami punya .. rindu poker la konon .. haha .. 



3~ kenapa aku need a vocation ? korang penah rasa tak ke-saru-an yang terlampau dalam hidup korang ? bagi aku .. tak la terlampau lagi pom .. aku penah rasa yang maha hebat .. kira hari tuh , saru + kaki gatal nak jalan .. haishh .. haha .. memang superb ah hols aku .. yeayy ! thx to cik aimy n cik azuana .. saya enjoy sangat ! nak tengok pic kami ?? alaaa .. hang p fb aku yaa .. situ ada satu album .. hehe .. ok ok .. tak jadi friend ya ? meh aku bagi tengok ckitckit .. 









hoho .. tuh bru berapa .. sumpah syokk !! 

tapi syok pom ... baleq tuh .. teros p tengok tok ayah sakit .. tok ayah kena stroke .. ya allah .. terkejut aku ! then .. setelah koma beberapa hari .. he left us .. kelmarin .. o2o22o11 .. al-fatihah .... rindu tok ayah !! 



alhamdulillah .. semua anakanak , cucucucu dia baleq .. semua balik tengok dia ..                  




tuh gambar dengan kazen aku .. kak .. a day before he left us .. kat umah tok ayah la tuh .. (: 


















apa lagi aku nak mengomel ni ? rindu dia laa .. 




" i takpe takjumpa u pom .. asal u ader sokmo dengan i " 






hishh ! pok mat ! asal la u ni sweet sangat hah ? geram nyerrr ..... !
hehe .. love u sangat la dear ! *gedik lagik*






ohh ya .. suka aku ingat kan kat diri aku sendiri .. something happen have its reason .. semua yang berlaku ader hikmahnya .. so , kepada sesape yang tengah sedih uh .. ingat .. ada hikmah untuk semua itu okeyy ! ase dah habes dah nak mengomel .. kita sambung laen kali yaa .. 
















fin .. 

No comments:

Post a Comment