Follower

Friday, February 25, 2011

oh!airasia




oh air asia ! mengapa kau menyeksa ku ? haiyooo .. korang nampak tak schedule tuh ? masa tuh , sapa yang nak amek antor aku nanti ? ishhh .. ohh , korang pening ker ? sorry .. actually , aku punya plan , nak p KL .. tapi lambat lagi .. tapi abah dah suh book awalawal tiket .. memandangkan cousin aku pom ader majlis kawen .. so , masa tarikh tuh , aku dah duk kat kolej .. 






hummm .. thats why la abah suh amek flight .. abah dah pegi awal .. so , aku kena usaha sendiri la nak p dengan apa airport nanti .. kalo flight petang , bole mintak tolong dorang .. tapi , kalo dah macam tuh , sape nak hantorr ?? nak aku duk sorangsorang kat airport uh ? tak mau ahh ! 






eeeeeee ..... padahal dah selalu usha .. yang balek lak , adik aku punya tiket , kul11 pagi something .. yang tuh ader lewat lak .. grr ! betolbetol menyeksa aku lohh .. 






kena rajen usha lagik lah nehh .. hummm ... :( 












fin ... 

No comments:

Post a Comment