Follower

Friday, February 11, 2011

akukuad!

hummm .. aku kuad .. n aku harap aku kuad .. ! bila dah benda jadi macam nih , aku harap sangat aku dapat my strength .. yer , memang dia ade dengan aku ..aku tahu .. aku tahu dia ade untuk support aku .. tapi .. aku juga perlukan kekuatan aku sendiri .. if dia ade hal ? amne aku nak sandar ? mane aku nak cari dia ? dia bukan selalunya untuk aku .. ALLAH .. 






aku harap semua ni mimpi .. by , i wish u come to me and say .. "sorry sayang .. tuh semua i punya keje .. i nak test u .. " aku harap dia cakap macam tuh .. sebab aku taknak tahu benda ni sebenarnya kenyataan .. !!!! aku takut if ade orang yang memang nak tengok kami separate .. 






adehhh .. susah laa .. ngantop ah plop .. nak tido .. esok la aku sambung lagi apa aku nak tulis .. tido eloqeloq ya semua .. 






fin .. 

No comments:

Post a Comment