Follower

Friday, February 11, 2011

fucku!




memang patot la kan aku angkat middle finger aku kat kau kan ?
memang kau nih jenis kojaq la dear ! 
bodoh , sial punya orang .. 
apa ? kojaq taktawuk ? 
ahakz .. agak menyedihkan disitu .. 
kojaq pom taktawuk apa kan ? 
ngehngehngeh ... 
kau patot mampos la weyy ! 





dahdah ... shhuuhhh ... 
p maen jaoh yaa .. 
nak jugak kacau kami ya ? 
nak apa lagi ? 
adeehhh .. dah bagi duit dua posen pom tanak pegi lagik ?
kimak betol la kau nehh .. 




alaaa .. aku nak manjamanja ng laki aku pom susah doe kalo kau ader cni .. 
apa ? kau jeles ??
laaa .. kau jeles ng kami ker ? 
hehe .. sorry la dear .. 
aku dapat dia . 
he's mine la sayang .. 
asal aku nak shareshare ng kau plop ?
aiyakkk ! 




kau tuh ... memang sial .. 
aku takbole bagi dia kat kau .. 
nanti dengan diadia sial .. 
HAHAHAHAHAHAHA 



alaa .. rindu nyer kat laki aku .. 
muah muah muah ! 
LOVE U by .. 
sayang giler ah kat u .. 



attention please ! 
FIKRI AIMAN is mine .. 
aku pom punya dia jugak okeyy .. 





fin .. 

No comments:

Post a Comment