Follower

Saturday, February 12, 2011

kerjasibusukhati

ohh god .. ringan la plop jari aku nih nak menari hari ni yaa ? ok then .. jom kita samasama berkongsi apa yang aku alami .. ngeh3 .. 
aku share benda no pom bukan apa .. aku just nak pesan kat korang , BEWARE ! kita takkenal lagi orang kat luar uh macam mana kan .. buruk ker .. malaikat ker .. setan ker .. jin ker .. hantu ker .. haishh .. seram den ! 






satu lagik , pics korang yang korang upload dalam facebook ker , tweeter ker .. apaapa je laa .. make sure , tader yang hack .. kalo tak , jadi la macam aku neh .. orang amek pic laki aku .. haishhh .. gila ape yer ?? 






apa la point kau sebenarnye wahai sibusuk hati ku 'sayang' ? aku dah letih nak sumpah seranah dah .. diam sudaa .. dan , aku tahu sangat dalam ramairamai readers aku neh , kau pasti jadik silent readers aku kan ? wakakaka .. GOOD ! bole gak kau tahu betapa 'sayang'nya aku kat kau .. dan betapa cinta nya aku kat laki aku kan ? weyy , takmaen ah jadi silent reader aku .. follow la beb .. 








apa ? kau taktahu nak follow macam mana ? laaaa .. asal takcakap awalawal ? agak kekampungan jugak kau ni kan ? hehe .. budak kampung rupanya .. hooomm .. mesti kau nih yang style pakai baju ketat , singkat , then pakai tudung kan ? minah bodohhhh .. oppss ! terlebih sudaaa .. 






laaa , asal lak ? kau bole sakitkan hati aku .. why not me ? aku pom berhak doww .. kau yang start dulu la sayang .. ololooo .. nak nanges ker ? kikiki .. dah koksey dah ! haishh ... cian dia .. 








ok laaa .. aku stop .. heyy , aku nak share something ng korang .. jom ... 






ok anakanak .. ni page dia add aku dulu .. nampak pic sape dia buat profile pics tuh ? sape tak hangin mak oiii ..

ok .. ni plop yang aku tnya dia siapa dia .. then korang bole nampak tak dia jawab ape ? tak nampak ? meh aku highlight kan .. 

awex aiman .. 
poyo giler .. !

p/s :: sila klik kat pic untuk pic yang lebih clean n clear .. maceehhh .. (:

ok lah temanteman .. so , korang tahu la kan kenapa aku hangin sangat kan ? layan orang giler .. sampai kita jadi giler .. hehe .. lantaq kau la weyy .. yang aku tahu , dia sayang aku , aku sayang dia .. habes citer .. apa ? kau tak cayer ? alaa .. nak bukti gak ker ? adeehhh .. kau ni memang hidup menyusahkan hidup orang ea ? hummm .. tayah laa .. wat ape aku nak show off kebahagiaan aku kan ? aku tak show off pom kau da bole jeles sampai macam ni .. kalo show off , maunya sampai tanjung rambutan .. HAHAHAHA .. 







i know you are jealous .. don't get mad .. get better .. 








fin ..... 

No comments:

Post a Comment