Follower

Friday, February 11, 2011

dahcooldah

11o22011 .. something happen tonight .. and , untuk sekian kali nya ... aku memang marah yang amat sangat .. baca entry aku bawah nih sudaaa .. saper takmarah ? kalo ader yang add korang .. profile picture tuh orang yang korang sayang sangatsangat ? apa korang rase time tuh ?








adeehhh .. n , lepas apa yang jadi , our loves become stronger .. yeahh ! cinta kami makin kukuh .. aceceeehh .. hehe .. i sayang u sangat la by .. 








i takkan let bende yang jadi tadi as benda yang bole buat kita seperate .. first time i d uji sampai macam nih .. i takpenah ader orang busuk at dengan i sampai tahap macam ni .. n , ader i heran ? 
never by .. i just terkilan sebab dia ader pic orang yang i sayang sangatsangat .. 






tuh baru satu yang i tahu .. i taktahu lagi dah berapa keping yang dia ade .. n , dia buat apa dengan pics u ? allah .. i takot by .. i takot something bad happen .. i takut kehilangan u .. sumpah ! i sayang u .. i taksanggup lost u by ... 








i am nothing without u by .. 










yeah .. aku lost dunia aku kalo aku tader dia .. aku sayang dia doe ! n please la kepada si busuk    hati sekalian kat luar sana tuh .. korang punya kerja langsung tader kesan la kat kami .. n , good news for us .. n maybe BAD news untuk yang busuk hati itu , our love become stronger .. cinta kami kamin kuat la sayang .. ngeh3 .. 








ok laaa .. nak tido dah .. nunyte ...
















fin .... 

No comments:

Post a Comment