Follower

Friday, January 21, 2011

tolongpaham

this entry bukan aku nak tuju kat sapesape .. just nak buat luahan aku yang da lama aku pendam .. *acecehh .. ayat takley blaahh .. ! sshh , sonyap bole idookk ? nak menulih nehh .. haishh .. 


ok ok sambung .. actually , sedikit ter .. terapa ekh ? terguris kott .. lantaq ahh .. ! yang pasti kalo dalam bahasa omputih nyaa .. touching .. korang tafsir snirik la k .. huhu .. aku bukan apa .. aku tahu .. manusia nih berbeza .. ALLAH cipta makhluk dia yang bernama MANUSIA , ORANG , HUMAN BEING atau apaapa jew dengan macammacam perangai atau sifat .. 




and , aku cukup paham kalo ade SESETENGAH .. let me repeat , SOME  bukan SEMUA  not  ALL .. tapi sesetengah atau some of them yang takpaham kalo kita cakap buat kali pertama .. kita kena repeat , repeat .. then teros repeat .. 





again , aku mintak maaf .. aku taktuju entry nih untuk sapesape .. ini just luahan apa yang aku pendam selama ni .. 





aku nak korang tahu yang aku macam ni .. |
                                                                         |
                                                                         |
                                                                         |
                                                                         |
                                                                        V
                                                                        V





means , im TAKEN ... please , do understand me .. im taken by FIKRI AIMAN BIN RAHIM .. gambar dia ade kat sebelah okeeyy .. 
----------------->>>>>>




akuh bukan tak open minded .. aku penah jadi open minded dulu .. yang tuh panggil aku sayang .. aku panggil dia honey .. yang tuh panggil aku dear , aku panggil dia darling .. yang tuh panggil aku bucuk .. aku panggil dia comot ! tapi itu DULU ! ulang suara , DULU .. it WAS .. 




aku da taknak jadi macam tuh lagi .. :( .. maaf .. aku tak bole jadi macam tuh dahh .. aku ada dia .. aku sayang dia .. bukan maksud aku tak open minded or apaapa je laa .. aku just taknak bagi orang yang sayang aku , sakit hati dengan aku .. I AM REALLY SORRY .. 





we can be friend lagik kan ? aku nak korang paham tuh jew .. if one day , korang tawuk partner korang duk maen sayangsayang or lebihlebih lagi than she/he does to you , apa korang rasa masa tuh ? 



aku  nak korang tahu itu .. 



and , for the third time , aku tak tuju kat sapesape entry nih .. ini luahan hati aku .. aku minta maaf kalo ader yang terasa .. 



bukan macam nih okeyy .. !
ini aku sekarang !










ohh lupa .. kepada mereka yang rasa ada sedikit titik hitam dalam hati tuh , yang takbole tengok kami bahagia .. sebelom pape , please BACK OFF ! korang punya plan ke apaapa ker , lansung takbagi kesan la doe .. and please , CANCEL it ! 







again .. aku minta maaf kalo ader yang terasa .. FACE ME okeyy .. 









fin .... 

No comments:

Post a Comment