Follower

Saturday, January 8, 2011

today

okeyy .. let's write about today .. officially , yesterday .. but , seems like it just happening , assumed it as today ok friends ! muahaha .. 








bangun pagipagi .. olaa .. sejokk ! sangat ! tuh pom sebab ader orang gerak ..
u olls can guess who can ? adehh .. nantop la !
bangun jugak sebab plan nak baleq umah .. amek barang ..
mandi .. masok bileq , tengok roommates da bangun ..
dorang cakap nak follow .. ok , sure ! so , pegi ciapciap ..
masa nim agakagak dah nak jumaat an .. so , pk macam sosa je nak kuar .. 
ask izzany , if she wants to follow us too .. 
she refused .. but then , she changed her mind .. 
okeeyy .. p machang dulu .. amek cab dari situ p kb ..







sampai kbmall , asal cam ramai jew orang hari ni ?
ohh yaa .. ader pelancaran jersi baru red warriors ! 
lantaq p laa .. hajatnye  nak p beli penyidai baju .. 
we have to buy that ok ! sebab sini sosa nak sidai baju .. 
p melantap dulu .. masengmaseng lapor sebab tak breakfast an .. 
huhu .. 






jalanjalanjalan .. ramai kot orang .. 
jumpa kawankawan .. senior .. ramai ah !
what to busy .. selesaikan hal kita luu .. belibeli .. 






hajat nak baleq umah amek barang an ?
then call abah , abah cakap takley nak anto malam nanti ..
sobsobsob ...
takpelaa .. baleq snirik laa .. humm .. 
almost tired ! 





*by da sampai kl .. wahh ! syok .. 
ok .. beli apa yang patot je ok .. 
dorang masok f.o.s .. aku kuar p popular sebelah uh ..
*bajet tanak beli baju laa tuu  ..
sekali ainul text .. suh p sane .. 
aku ingat ader nak mintak pendapat aku sal baju ..
sekali suh aku beli baju .. 
arrrgghh ! jangan suh aku beli baju ..
dalam taknak .. aku beli dua tawukk ! 
tuh pom actually nak beli empat , p pk kan ekonomi tak kukuh sangat , letak dua tuh ..








haaa !!







aku jumpa satu t-shirt ni .. 
kaler pink .. stripes .. 
n , i like it ok ! 
aku teros imagine kalo by pakai .. 
ololooo .. sweet nya sayang .. 
tapi aku tak tawuk saiz dia .. humm .. :( .. 









belibelibeli .. 
masa untuk pulang lah .. masa tuh pom da malam .. 
memang penoh ah troli kami .. haha .. 
banyak gila .. 
tapi ..








sangatlah FUN ! sebab bole kuar ng bestie .. 
muahaha .. sayang betol ng korang .. cupp !








amek cab , aleq kolej .. aiyooo .. pakcik cab ni ...
banyak cakap betol .. 
korang bole bayang tak .. dari kb-machang .. 
dia takberenti cakap ?
kalo dia cakap saja tapew .. ni duk tanyatanya .. 
bukan apa pom .. 
pasal our country sekarang ... 
aku ingat ag .. 





"pokcik nim buke gapo .. sebab awak budok U .. budok pandai .. pokcik nak tanya pendapat jah"
"takkea tokley oyak cikit pom ?"
"pokcik ni laen .. pokcik takbelajar .. awak laen , awak belajar" 










walaweyy .. dah la aku duk depan .. aku jew layan pakcik ni .. 
dorang ? senyap .. 
korang kejam ... taksayang aku .. :( ..
*konon majok .. muahahaha .. 





kami suka payung itu .. :)




ainul , izzany , aimy ..

akuh suka baju ini .. :)
what it wrote ?
i love vampires .. 
she's the gal for today ok !
hb aimi .. :)














fin ... 

No comments:

Post a Comment