Follower

Saturday, January 22, 2011

akukatkelas






ni gambar aku dengan budakbudak kelas .. hehe .. shuka sangat budakbudak kelas ni .. fun sangat .. awwmm .. hope we will remain together until death .. acecehh .. ayat aku ! haha ..  




gambar :


1 ~ sebahagian wanitawanita melayu terakhir .. ahakx ! yang palenh akhir , pakai baju kuning kat depan uh .. omeii .. kan ? kan ? kan ? *GEDIK*




2 ~ muka tersangatlah eager nak masok kelas accounting .. haha .. with izzany , najib nad zul .. 




3 ~ dengan hot stuff ! bangga nya aku ! *ayat ngepong* .. ensem kan dorang ? sapa nak ? angkat tangan ! bole la buatbuat baek ng akuh , n aku bagi la nom fon dorang .. sekali nom fon mak bapak dorang aku bagi .. haha 












tuh sebahagian je okeyy .. banyak lagik .. der dalam fb .. malas ah nak upload banyakbanyak .. cukup ader pic aku .. haha .. 












fin .. 

No comments:

Post a Comment