Follower

Saturday, January 15, 2011

15januari

yes .. today is 15th January 2011 .. 
means , aku dah 19 tahun .. 
n , this is my 151th entry
aku sayang entry nih .. 
huhu ..




apa ?! dah 19 tahun ?? 
haaa laa , dah 19 tahon ya temanteman .. 
da tua okey !
muahaha .. adehh , 19 tahon ? 
taktercapai dek akal laa .. 
ngee .. ase cam budakbudak je ag .. 
tapi , bak kata yang tersayang , "takkan nak jadi muda sokmo .. maso galok takhabes laa .."
betol jugak .. toceii by !








humm .. mesti korang nak tawuk apa yang jadi kat aku kan ? terok betol laa .. haha .. 
tapi , apa yang bole aku cakap , this birthday is the best damn thing ever laa .. 
mentangmentang la ni last birthday aku yang ade pangkal 1 , 
korang kawkaw lanyak aku yaa ? 
pandai .... 











ok ok .. meh aku story .. haishhh .. 
emm , kita start ng semalam yaa .. 14th January .. 
ok , semalam kamikami budak part two ade modul apa kejadahnye laa .. 
sari suntuk beb ! letih woo .. habes dalam kul petang430 ..
humm , aku memang takbajet pape laa .. 
baleq tuh , baleq ng budakbudak ni .. 
*sep speaker* 
dah la jalan mak .. dari luar , jalan baleq kolej ! 
ohhh ... my .... lady ... 
dah la letih ng modul merepek uh , then dorang ajak jalan .. 
korang tawuk tak letih ?
haishhh .. 






jalan ..
jalan ..
jalan ..
dan terus berjalan .. 
letih ? 
toksohh citer laa .. 
nak mampos ! 







then , naknak sampai pagar kolej , 
aimy and cuna plop gado .. gado pasal ape entah laa ..
tetiba jer dorang gado .. 
aku pom pelik .. 
sumpah ! 










ader patot setansetan tuh suh aku yang leraikan ? 
sampai satu port uh , agakagak dekat padang , dorang 
suh aku masok campur .. 
aku memang takcampor kalo orang gado ..
p dorang suh .. hishhh .. sep mu neh ! 
cer sampai kat aimy n cuna uh .. 














surrrrrhhhhh .. aku DIMANDIKAN
allah .. habes .. korang nak tawuk aku kena apa ? 
perghh .. enak bhai .. aku suggest ah korang buat nih kat kawankawan korang .. 
nak tawuk ?








tepong dua kilo , 
garam halus satu peket , 
perencah cukup rasa meggi , 
air soya satu kotak besar , 
air teh bunga uh satu kotak besar ,
serbuk kopi satu peket ,
kaya pandan .. 








walaweyyy .. ! terbaek ah !
habes aku ! lencun ? toksohh citer .. 
bukan setakat lencun .. habes basah bagai .. 
then , baleq bilik , ciapciap nak mandi .. 
duk syoksyok mandi , aimy ajak kuar .. 
cakap ainul kenapa entah dalam bilik .. 
kuar je bilik air ..













bangg !! 










kena tepong ag sekali .. duakali bhai aku kena !
habes towel aku .. 
habes rambut aku .. 
hahahahahahahha .. 
korang memang giler !






dua kali !!!











sumpah syok ! adehhh .. 
then , mandi balik .. huhu .. 
petang .. 
malam .. 






by kol .. 
*takmao citer* 
gedik .. haha .. 
apepom , thankx by .. love u sangat ! u r the third wisher okey ..









on my birthday .. means , today .. 
abah datang .. ummi .. sarah , syirah ..
ummi bawak nasi ayam n KEK ! 
haha .. love u lah ! 
wahh , syok betol .. 










haaa , mesti korang nak tawuk Mr.Bunny bagi apa kan ?
dia takbagi apaapa .. just kami bertunang je ! 




apa ? bertunang ? 
bior betoi ?







tak betol pom .. haha .. 
tipu je la temanteman .. 
bio ler aku sorang jek tawuk .. huhu .. 
*by , u nak bagi Ferrari ke Lamborghini dah ?
muahaha .. 








ohh yaaa .. 
trimas jugak kepada yang wish kat fb tuh .. setakat tadi , 
aku terima 200++ wish .. 
toceii sangat ! 
yang anto mesej .. 
yang wish depandepan .. 
and , a very special wish kat ummi , sebab lahirkan kakak .. besarkan kakak .. and abah jugak .. toceii .. (: 
yang tolong buat kerja haram kenakan aku tuh .. 
*gambar ade kat bawah okey* 







ape lagik yaa ? 
korang nak tawuk ape lagih ?
aku ase cam tader paper je .. 
emm , just cam touching ah ckit .. 
ni last aku sambut birthday yang ade nom 1 kat depan .. 
wuuuu .. :( ..









humm .. aku dah 19 ! da bole kawen bhai .. 
korang jangan jeles okey !  








*pesanan penaja :: tolong ignorekan apa yang patot okeyy .. atas sebabsebab tertentu aku buat tuh .. pahampaham laa ..*



ciss .. sodap korang yer ?

sampai tergolek akuh !

weaa ! cukup !

yerrkk !

bole lagik peace uh .. 

before okeyy .. 

selamatkan diri !

bersama setansetan

setansetan lagikk !!

peace je lahh ! huhu

with izzany .. telanjang ? ader reason untuk ituh  ..

letih bhai .. 

selamat hari lahir k.yong ..
tocei umi !

haha .. tuh je laa .. adeehh , letih melayan budakbudak neh tawuk .. 
macammacam .. papepom , again ... 














THANK YOU !
























fin .. 

No comments:

Post a Comment