Follower

Sunday, January 2, 2011

itis

yeahh .. it is 2nd january .. ag berapa jam aku nak p machang and daftar sane .. wahhh .. aku rasa apa ya sekarang ? macammacam .. takot .. happy .. taksabar .. excited .. 












tapi ! 












perasaan takot yang obvious sangat sekarang nih .. y aku takot ? aku takot kat makhlukmakhluk tuhan yanh kita taknampak uh ? itu bukan aku .. aku just takot kepada .. 












masa .. 














yup .. aku takot aku tader mase untuk hubby aku .. sekarang mungkin aku ader mase untuk dia .. aku takot bila dah sampai sane , macammacam aku buat , aku tak bole spend masa macam dia buat untuk aku .. uhhh .. ya ALLAH , mintak jaoh semua tuhh .. 






















by , i takot kehilangan u .. 


























mintak jaoh sangatsangat .. umm , excited plop sebab nak belajar baleq .. kan da cakap , bukan taknokk belajar , taknokk baleq kolej jew .. aku nak belajar .. kalo aku takbelajar , sape nak ganti zeti aziz kan ? huhu .. 






















ohh , aku rasa ni alst entry aku kott .. sebab takmao bawak lappy .. sorry tayam .. u takbole ader ng i time i belajar .. huhu .. aku nak bawak bb jew .. bb bulan ni pom tak bayor ag .. adehh ..














so esok .. bermula la kehidupan aku sebagai student lagik .. ngee .. 




this is my life now .. 












haha .. nampak bukubuku tuh ? tuh sajew jew gimik .. haha .. tapi itu lah kehidupan aku nanti .. 










for by , i will always love u sayang .. i am nothing without u .. 






















fin .. 

No comments:

Post a Comment