Follower

Monday, January 10, 2011

haha





ololooo .. comel je kan pic nih ?
nampak sweet jew ..
ni lah kebahagiaan a couple ..
kawan aku a sweet couple la .. even aku lagih sweet ..
muahahaha .. waaahh ! syok je ye time happy ?
cer time sedih ?
huuuu .. :(
tapi kalo time sedih tuh sebab kita jugak taper ..
ni ader orang laen yang MENYIBOKK ..
ase cam nak tibaitibai je ye ?
opppss ! terlebey sudaa ..
emm .. ape ag ekh ?
kalo yang PENYIBOK tuh cam kat bawah ni ?
how arr ?
|
|
|
|
|
V
aku lah perosak rumah tangga orang ..
*gelak setan ..
aku tak bole tengok orang bahagia ..
hahahaha *gelak setan lagik ..
aku akan buat sampai diorang merana ..
haha .. aku takjahat .. tapi orang cakap aku yang jahat ..
huhu ...








oit koksey !
apasal evil sangat kau neh ?
olooo .. :( ..
bukan evil .. just 

korang baca senirik la apa perkataan tuh .. 
huhu .. best kan kalo kadangkadang kita bole kenal manusia cam nih ?
soo DESPERATE
they can't accept that they are a LOSER actually .. 
muahaha .. 
takpuas hati ? cam biase .. 
FACE ME ! 






i know you are jealous .. don't get mad , get better .. 









fin .. 

No comments:

Post a Comment