Follower

Friday, January 21, 2011

fikir

taksemua benda kena harapkan orang laen .. kita da besar .. so , apaapa hal cuba selesaikan sendiri dulu .. da besar .. umur makin bertambah .. of course masalah pom makin bertimbun .. itu di panggil LUMRAH HIDUP .. takde masalah , so kita takkan rasa nak hargai hidup ni macam orang laen buat .. 








kadangkadang .. DIA hilangkan matahari .. DIA bagi kita hujan .. then , we keep looking where the sun went .. we don't even know that DIA sebenarnye nak bagi kita pelangi .. and , kita jugak takselalunya kat atas .. sometimes , kita kena berada kat bawah .. sebab apa yang ada di bawah ini , mengajar kita erti bersyukur .. 






ingat tuh temanteman .. dan ini jugak peringatan untuk aku sendiri .. banyak benda yang kena pk sekarang .. macammacam .. fikirkan untuk hari yang mendatang .. dan untuk jangka masa yang panjang .. sebolehnya , aku taknak harapkan parents .. tapi , kalo keadaan mendesak , aku cuba untuk cari mereka .. 






selagi aku boleh selesaikan sendiri , aku cuba selesaikan sendiri .. 






kalo dah selalu duk mengharapkan dorang , bila nak maju bhai ... step on your own feet laa .. kan ? baru kita tawuk nikmat ke sengsara hidop nih .. kalo da selalu orang tolong , bila one day orang yang selalu tolong tuh tader , takke nanya dik oii ?






aku rasa macam nak dia ade beside me mase ni .. need him sangatsangat .. tapi , kena paham laa .. dia takselalunya ada untuk kita kan ? so .. i think i need this ... 










yes .. i think i need some time for me to get rest .. a lot of money ! and enjoyable time with buddies .. ohh .. my .. lady ... ! really need that ! nak sangat .. tapi , kalo by ade kat tepi pom da cukup .. just need something .. thing ker ? lantaq ahh ! yang penting .. yang bole buat aku hilang stress .. huhu .. takder la stress sangat .. just when i got something that i need to think about it , i will keep thinking until i can solve it .. (: .. *seorang yang banyak pk* ...




hehehe .. emm , tapi .. kalo takbole pegi somewhere pom , cukup la aku dapat ni .. 










Yes .. just give me some lolipop .. uhh ! sodap betol ! memang melampaulampau sodapnye .. haha .. ehh , kat bawah tuh bukan lolipop kan ? yup .. tuh keychain lolipop .. aku hang kat kad peljar aku .. nak kenal aku ? tengok kat mana lolipop tuh berada yaa .. nak kenal aku ? makan lolipop .. same if u r missing me .. makan lolipop .. hehe .. SUKA SANGAT ! ok lahh .. tengok lolipop pom da ringan da masalah .. hehe .. 














fin .. 

No comments:

Post a Comment