Follower

Saturday, November 26, 2011

theysaid

dalam hidup kita yang serba warna warni..
yang ada suka.. yang ada duka nie, 
mesti ada sesuatu yang pernah dicakapkan oleh seseorang yang kita ingat sampai bilabila..
kan..

mungkin masa tuh kita ditegur atas kesalahan yang pernah kita lakukan.. 
atau sebagai peringatan sebelom kita lebih terjerut dengan salah kita sendiri.. 
kan..

so, macam tuh jugaklah aku..
aku tetiba teringat katakata yang pernah beberapa orang yang pernah aku kenal..
yang masih aku kenal pernah cakap kat aku..

ini yang memang aku ingat laa.. kalau tengok je kat dia, sure ingat apa yang pernah dia cakap,..
korang nak tahu apa? 


"belajar rajinrajin.. jangan jadi macam pakcik.." ~ pakcik jual gelang getah dekat Sate Kajang, Kajang.. masa nih aku form 1 or form 2..

"awaklah orang yang tak pernah nak berubah.." ~ seorang cikgu aku.. masa aku form 5..

"dalam masa tak sampai sepuluh tahun ni lah kakak nak jadi anak abah..lepas nih, kakak kahwin, tanggungjawab suami kakak pulok tegur kakak.." ~ MY BELOVED DAD.. 

kakak anak abah.. SELAMANYA... 



so korang? share laaa.. 

fin..