Follower

Saturday, November 26, 2011

tags

  • You must post these rules.
  • Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  • Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  • No tag backs.
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" you legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people.


btw, boleh tak aku nak guna bahasa melayu terchenta jeeerr? maklum leww, aku makan budu, bukan spagheti haaaa... 




11 cheghitaa pasai aku..?

aku sembilan belass tahun.. nak masuk doploh dah pun
aku anak sulong..tapi ramai yang cakap macam anak bongsu.. *WELL*
abah aku nama encik ruslan
ummi aku lak puan norlina
aku ada lima adik bheghadik..
study lagihh..
aku amek diploma in banking management
cita-cita nak jadi gabenor bank negara.. *AMINNNN.....*
aku suka benorr bodek orang.. kata orang qlatey, maen angin.. haha
HATE kpop!
hubby nama fikri aiman rahim.. future-husband.. *AMINNNNN... lagik*


soalan daripada hajar salim haaa.. jom jawab..
walaupun soalan nih dalam bahasa omputih, tak kira, aku nak cakap melayu jugakk!

1. What would you do if someone are having crush on you but you never like him/her?
hihihi.. cakap la terima kasih dan mintak maaf.. maaf, sayang tak boleh dipaksa!
2. Do you think I care about you?
mungkin la jaa.. kalau aku ada masalah.. haha
3. What makes you proud of yourself?
sebab aku ada satu je dalam dunia nih.. takde afifah 1, afifah 2 atau afifah 3.. 
4. Have you ever hold plenty amount of money (more than RM 20 000) ? How does it feels?
rasa macam.. ohh, nikmat nya nikmat dunia... 
5. Who is your crush? Mention his/her name please.
FIKRI AIMAN bin RAHIM.. dengan bangga nya.. aceceehh.. 
6. What would you do, if you're checking your account balance in ATM and you found the balance is RM 1.99? 
termenung dan hantuk kepala kat span dua tiga kali..
7. Have you ever fainted? When and why?
tak pernah! nak rasa jugak sekali macam mana rasa..
8. Money or love?
money and love.. saling berkait.. haha
9. Do you think I'm always talk nonsense?
tak lah.. biasa-biasa jerr...
10. Do you think you're wasting your time answering my question?
tak lahh.. fun ader laaa...
11. You like this entry? How does it feels, answering questions people sets for you?
shukewwww cangatttt,... *ERRKKK....*



jawab soalan dari aku pulak yerr....

1. pernah berubah sebab seseorang tak?
2. dah pernah pergi Mekah belom? best tak?
3. apa nama facebook korang?
4. agak-agak bila korang akan kahwin?
5. pernah rindukan kehidupan korang yang dulu tak?
6. tiga perkataan untuk describe aku..
7. pernah menyesal dengan apa yang korang buat? kenapa menyesal?
8. kesalahan terbesar dalam hidup korang?
9. apa yang korang harap dari orang yang korang sayang?
10. rasa-rasanya Real Madrid menang tak LA Liga?
11. teka nama penuh aku.. 



11 rakan-rakan yang kena tags ini..hehe

zh....


fin..