Follower

Sunday, November 27, 2011

SalamMaalHijrah




mulamula sekali.. terima kasih sebab sudi terjah lagi blog buruk ni.. 
aku ingat, dah ada yang melupakan..
rupanya salah tanggapan aku.. masih ada yang meminati tulisanku..
TERIMA KASIH..

ok dah.. kita balik pada tajuk kat atas tuh..
kepada semua yang baca entry dan sudi menerkam blog buruk ini, 
aku ucapkan SALAM MAAL HIJRAH.. 

SELAMAT TAHUN BARU kepada semua MUSLIM.. 
kita sambut tahun baru ya sahabatsahabat..
kalau duk kat rumah, mesti abah panggil semua dan baca yaasin tiga kali,,
baca doa akhir tahun.. dan doa awal tahun..

yelah.. dengan doa dan harapan agar mendapat permulaan yang baik pada tahun baru ini..
kan.. 
dan mungkin ada dalam kalangan kita yang pasang hajat untuk berubah kan..

ALHAMDULILLAH.. berubahlah kearah kebaikan..
mencari redha dan tingkatkan amalan kita yer,,
pastikan kita semua ISTIQOMAH dalam melakukan apaapa jer yang baikbaik nie..
bukan hangathangat tahi ayam dan macam melepeskan batok di tangga jer..

acecehhh.. gila sastera aku! peribahasa bagai.. haha.. 
okey lah.. tak banyak yang nak aku soksehkan.. 

hujan dah turun..mata dah mengantop,, chentahati dah lentok.. 
jom tidur.. 

salam maal hijrah sekali lagi.. 




p/s : kepada yang sudi merindui diri ini, terima kasih kerana aku ada dalam ingatanmu.. 
kepada sidia, insyaALLAH akan ada entry pasal u.. 


fin..